apni sas lagti hai
Jab jab hume pyaas lagati hai,
Unke aane ki aas lagti hai,
Unki diwangi mein hum ho gaye itne diwane ki,
Har ladaki ki maa apni saas lagti hai.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 883 views
Similar Jokes
Pathan: Abba ye achi bat nahi, Dosto me meri bohat Beizati hoti hai.
Abba: Kyon?
Pathan: Sab dosto k abba maar gae
Mera Abba abi tak zinda hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher : you are late today,
school 7 baje lag jata hai or tum ab aa rahe ho???
Student : sir aap meri fikar na kiya kare
aap school shuru karwa diya kare.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar G phone pe hans hans kr bat kr rahe thy.
Dost Bola: Kis se bat kar rahe ho?
SARDAR: BV se
Dost herat se: Itni khush mezaji
SARDAR: Tmhari jo hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan: Station Jany k Kitne Paise logay?
Ricksha Wala: 50
Pathan: 20 Lelo
Ricksha Wala: 20 Main kon Le Ker Jayega.
Pathan: Tum Peeche betho hum le k jayega
by Pak101.com (few years ago!)
2 sardar sending sms their GF
1st sardar:Mai tere mobile se teri G.F ko sms bheju?
2nd:no1st:Why?
2nd:usne handwriting pehchan li to……?
by Pak101.com (few years ago!)
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA
HY ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl to Shopkeeper: Koi esa "Valentine Card" hai, jis par lekha hon "mai sirf owr sirf tum se pyar karti hon" ?
.
Shopkeeper: Haan hai
.
Girl: Acha 7 cards dena
by hearthackervsgirls (few years ago!)
TTE Asked To Sardar : Ticket Dikhao
Santa : Ye Lo Dekho
TTE : Ye To Purani Hai
Santa : To Ye Train Bhi Kaunsi Nayi Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Gareeb admi: Doctor sab mere paas paise nahi hain,
ap mera elaaj kar dein to kabhi apke kaam aunga
Dr: kya kaam karte ho?
gareeb admi: qabar khodta ho.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Train main Safar kar raha the..
Cheecker:- Ticket Please..
Sardar:- Nahin Hai..
Cheecker:- Phir Bethey kyn ho?
Sardar:- Lo Khara ho jata hun..:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)