A sheikh boy fall in love with sheikh girl
A sheikh boy fall in love with sheikh girl
Larki: jb sub so jain ge to main gali main sika phenkon gi tum faoran andr ajana
Lekin Lrka sika phenkne k 1 ghante baad aya
Larki: itni der Q?
LARKA: Me Sika Dhoond Raha tha
Larki: Pagal Wo To Main Ne Dhaaga baandh K phenka Tha…
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 969 views
Similar Jokes
Pathan English sekny obama k pas gia 3month bad waps aya to pthn ko obama ka phone aya
Pathan: hi obama hw r u?
Obama: yaara tum english ch0ro nswaar bhej0!…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife ko Begum kyon kehte hai?
Kyun ki shaadi ke baad saare gum toh husband ke hisse mein aate hain aur wife Be-Gum ho jaati hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan: Station Jany k Kitne Paise logay?
Ricksha Wala: 50
Pathan: 20 Lelo
Ricksha Wala: 20 Main kon Le Ker Jayega.
Pathan: Tum Peeche betho hum le k jayega
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A Lukhnowi Nawab meets Pathan:
Nawab: Janab kya me ap ko 1 takleef de sakta hoon?
Pathan: O Kaminay takleef dekar to dikha, dekh teri kese watt lagata hon.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Baniye ki biwi beemar thi:
Light na hone ki wajah se baniye ne candle jaladi aur bola
Doctor ko bulane ja raha hu,agar tumhein aisa lage ki tum nahin
bachogi to pleasw yeh candle bujha dena.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Bike chala raha tha
Pathan PRAD0 wale se:
Kabi Bike dekha hy?
PRAD0 wala: mJa apna kaam kr
Pathan phr PRAD0 k brabar aya or bola: Kabi Bike
dekha hy?
PRADO wala:
Pagal hy kya meri 40 lakh ki gari or muje Bike se
jala raha hy!
Kuch dair baad PRADO wale ne dekha Bike udhar
pari hy or pathan kahin para hy
PRADO wala: Ye kya hua?
Pathan: Kabi bike dekha hy?
PRADO wala ghusse se bola:
Han dekhi hy bol ab?
Pathan:
Iska BREAK kidhar hota hy?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ke ghar ladki hui .ab use chinta ho gai ki uski beti badi hogi to ladke chedge.
Santa:-per maine iska intzaam kar liya hai.
Banta:-kya?
Santa:-maine apni beti ka naam didi rakh diya hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Maa Ne kha Haveli chod Do,
Paro Ne kha Daru chod Do,
Ek Din Aaega Jab -
GIRLFRIEND khegi-BHAIYA,
IN BACHO KO ZARA SCHOOL CHOD DO!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar In Bio Practical Exam
Examinar: See Bird’s Leg & Tell Me Its Name
Sardar: I Don’t Know
Examinar: U’ve Failed.What’s Ur Name?
Sardar: See My Leg & Tell My Name
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan In Crore-Pati
Amitabh : ' 9 0' se pehly kia
aata hy ... ??
Pathan kaafi dair
sochny k baad bola
Ayesha Manzil .
by Abdul Hannan (few years ago!)