Munna : Abay Circuit! Jaa baajo
Munna : Abay Circuit! Jaa baajo walay ghar say Doctor ko bula k laa, meri tabiat kharab ho reli hai.
Circuit : Aey Bhai!!! aap to khud doctor ho.
Munna : Bolay to meri fees bahut zyada hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 901 views
Similar Jokes
BHAKT - Bhagwan Mujhe Wardan Do Ki Main Marne Ke Baad Phir Zinda Ho Sakun
BHAGWAN- Ye Mere Bas Ki Baat Nahi Hai Putr, Ye Toh Sirf Ekta Kapoor Hee Kar Sakti Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Shiv:-Mera Trishul kaha hai?
Parvati:-ganesh le gaya?
Shiv:-Kyu?
Parvati:-Keh raha tha ki
“Girlfriend” ke sath Meggi khane ka program he….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Shirt k liye kapraa dikhaaaoo
Salesman: plain mein dikhaaun?
Pathan: nahin,
Helicopter mein dikhao haramkhor,
Bs Pathan dekha nhi k mazak shuru!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
3 Dost Ek 7 Ja Rahay Thy.
Un mE sE 2 gareeb Thy.
Achank 1 Pari Ai Or Kaha k Main Tm tino Ki
1-1 Wish Pori KronGi.
Pehla Dost:
Main ameer Hona Chahta Hon.
Pari nE us ko ameer Bna Diya
2nd Walay nE B Yahi Wish Ki.
Pari Ne Oski B Wish Pori KrDi.
3rd Zor Zor Se Hans k lot pot ho Raha Tha.
Pari nE Kaha Hanso Mat Or apni Wish Btao
3rd Bola: Hahahahahaha
In dono ko Phir sE gareeb Kr Do.
Moral: Dost Kamine Na Hon To Dosti Ka Maza Nai Ata.
by Pak101.com (few years ago!)
Maths Teacher Was Teaching Mathematical Conversions
Teacher: If 1000 Kgs = Ton. Then
For 3000 Kgs =How Much?
Santa: Ton! Ton! Ton!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: Yaar Sooraj Raat Ko
Kyu Nahi Nikalta?
Banta:
Kya Pata Nikalta Bhi Ho
Andhera Itna Hota Hai Ki Dikhai Kuch Nahi Deta.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Admi: Pathan Bhai
Aap Jab Hanste Hai To
Aap Ke Dimples Parte Hen
Aap Bohat Ache Lagte Hai
Dil Chahta He Aap Ko Piyar Karloon
Pathan: Oo Bhai Jan
Mujhse Sa Ziyada Dimple To
Mere Bivi Ka Parte Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: yar aj meri jumy ki namaz chut gai
2nd Pathan: wo kesy
Pathan: yr m0lvi sahib ny kaha sub apna apna m0bile of krdy dain mera m0bile ghar tha mai m0bile of kr k wapis aya to jamat ho gai the
2nd Pathan: To Yar tu jaldi ajata na Wapis
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dukan ka malik santa se-grahak ko kbhi khali nhi
jane dena! Agr dukaan me vo cheez nhi h to dusri
offr kro. Grahak-toilet paper dena.Santa-wo nhi h
REGMAL lelo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Srdar apni bv k 7 ja rha tha
To
1 lrka ne ankh mari
srdar
tuje shrm ni ati mje ankh marte ho
Lrka
Mene tuje ni teri bv ko mari
Srdar
Sory yr mene tuje glt smja.
by hearthackervsgirls (few years ago!)