Munna : Abay Circuit! Jaa baajo

Munna : Abay Circuit! Jaa baajo walay ghar say Doctor ko bula k laa, meri tabiat kharab ho reli hai.

Circuit : Aey Bhai!!! aap to khud doctor ho.

Munna : Bolay to meri fees bahut zyada hai.

by Pak101.com (few years ago!) / 902 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Biwi ki aadi tedi bate

Santa : yaar Biwi ki aadi tedi bate sun sunke mera man aisa karta he, ke use chhat se niche fenk duu :(
par me aisa nahi kar sakta :(

banta : kyo bhai ?? wo jyada hi moti he kya???

Santa : Nahi yaar , Sochta hu ki Agar wo chudeil bach gayi to mera kya hoga

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa asks Dr-kya DUDH pine se

Santa asks Dr-kya DUDH pine se rang gora hota he?

Dr-yes,isme calcium hota hai.. .

Santa-chal jhute..
Phir bhains ka baccha kala kyu hota hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Tumari itni hansi kyu Nikal rhi hy?

Anti Misba: Tumari itni hansi kyu Nikal rhi hy?

Major Rohail: Tumara new dress dekh kar.

Anti Misba: Oh Acha! Is ka matlab tumne Abi new dress ka BILL nhi dekha.

by Pak101.com (few years ago!)
VCR Uthaya huwa hai?

4 Pathan Janazay ko Tezi se le kar
Qabron k Ooper se Guzar Rahe Thay:



Aadmi: Oye Sharam Karo! Neechay Laashain Hain.

Pathan: To Ooper Konsa Humne VCR Uthaya huwa hai?

by Abdul Hannan (few years ago!)
shadi kar lo

Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti

by Abdul Hannan (few years ago!)
Shadi ker lena

Sardar: Agar Operation Se Mujhe Kuch Ho Jaye To
Ussi Doctor Se Shadi Kar Lena
Biwi: Aisay Kyun Keh Rahay Ho?
Sardar: To Kaya Doctor Ko Muaf Kar Doon?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor I Swallowed A Pillow

Patient: Doctor, I think I swallowed a pillow.

Doctor: How do you feel?

Patient: A little down in the mouth.

by Pak101.com (few years ago!)
Kam na karne ki saza

Student:sir,kisi ko aise kaam ki saza di ja sakti hai jo us ne kia na ho.
Teacher:nai.
Student:me ne home work nai kia

by Sabir shah (few years ago!)
Zara si Mobile men de jagah tu

Zara si Mobile men de jagah tu
Zara sa Inbox le saja..
Zara sa Sent items me ja tu...
Zara sa Balance ko le ghata. Me bhejun $m$ tujh ko meri Jaan bepanah..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Daryaaft Or Ejaad Me Kya Farq

Teacher: Batao Daryaaft Or Ejaad Me Kya Farq Hai ?

Pathan:
Mere Baap Ne Meri Maa Ko Daryaft Kya Or Phir. Dono Ne Mil Kar Mujhe Ejaad Kia.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook