Boy : Do u love me?
Boy : Do u love me?
Girl : yes
Boy starts running
Girl asks : Where r u going?
Boy : Im going to update my relationship status on Facebook
by Pak101.com (few years ago!) / 948 views
Similar Jokes
Biwi (shohar se): Mai ghar chor kar ja rahi hun.
Shohar(ghusse se): Jaan choro.
Biwi: Yeh aap ki Jaan kehne ki aadat bhi naa mujhe hamesha rok leti hai.
by Aaliya Umer (few years ago!)
GOLU Radio Theek Karwane Gya
Dukandar:Radio To Theek Hai
Bas Mousam Kharab Hone Ki Waja Se Chal Nai Raha
GOLU:Theek Hai, Te Mousam Nawa Dal do
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek pathan k pass blank message aya,
Pathan us number pe phone kar k bola. :"tum ko pata hai yara, tumhare mobile ka ink khatam ho gaya hai."
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 pathan jab b nahanay jata to
darwaza khol deta..
Kisi ne waja poochi to us ne kaha:
“Mujhe shak hai k darwazy k neeche
se mujhe koi dekhta hai”…….
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
HEIGHT OF LAZINESS:
Boy: Papa 1 glass pani de do
papa: khud le lo.
BOY: plz de do na
Papa: Ab manga to thapar maronga.
Boy : Thapr marne aao to pani lete aana
by Mazhar Khan (few years ago!)
Khofnaak waqiya
Andheri raat
me aik
sunsaan
sarak
pe
aik
sir
kati
Lash
pari thi..
wahan se aik larka guzar raha tha..jese hi lash k qareeb poncha..buhat khofnaak awazain anay lagaein..larke ne himmat kr k lash ko sedha kia..aik dum uski nazar lash ki bnd mutthi pe pari..
usne wo mutthi kholi tu achanak taiz hawaein chalnay lagi, mutthi me aik kagaz tha jispe likha tha
MUJE MAAF KRDO
Menay hi kaha tha k PEPSI PE 5 RUPAY KUM KRDO
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardarni: 20 Saal Tk Meri Koi
Olad Ni Hoi.
.
.
2nd Sardarni:Te Fer Tu Ki Kita ?
1st: Fer Me 21 Saal Di Hoi Te
Abbay Ne Mera VIYAH Kr Ditta
“Fer Ja K Kaka Hoya
by tanveer hussain (few years ago!)
Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki,
Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi
Dr: What problem.
Pathan: Khocha Ham Apna Ghar se 1100km Door Pohanch Geya Hy…
by Prince Aurangzeb Tunio (few years ago!)
Sardar travelling in Train
TC: Ticket dikhao
Sardar: Yeh lo
TC: Yeh to purani hai
!
Sardar: To Train kaunsi nayi hai?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan ko shairi ka shoq hua
Baap ko Father Day k card par shair likha
Phool tou bohot hain,gulaab jesa koi nai
Mere baap tou bohot hain par Aap jesa koi nai.
by Pak101.com (few years ago!)