Boy : Do u love me?

Boy : Do u love me?
Girl : yes
Boy starts running
Girl asks : Where r u going?
Boy : Im going to update my relationship status on Facebook

by Pak101.com (few years ago!) / 948 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Biwi aur shohar

Biwi (shohar se): Mai ghar chor kar ja rahi hun.
Shohar(ghusse se): Jaan choro.
Biwi: Yeh aap ki Jaan kehne ki aadat bhi naa mujhe hamesha rok leti hai.

by Aaliya Umer (few years ago!)
Mousam Nawa Dal Do

GOLU Radio Theek Karwane Gya
Dukandar:Radio To Theek Hai
Bas Mousam Kharab Hone Ki Waja Se Chal Nai Raha
GOLU:Theek Hai, Te Mousam Nawa Dal do

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek pathan k pass blank message aya

Ek pathan k pass blank message aya,

Pathan us number pe phone kar k bola. :"tum ko pata hai yara, tumhare mobile ka ink khatam ho gaya hai."

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan ka Shak

1 pathan jab b nahanay jata to
darwaza khol deta..
Kisi ne waja poochi to us ne kaha:
“Mujhe shak hai k darwazy k neeche
se mujhe koi dekhta hai”…….

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Height of laziness

HEIGHT OF LAZINESS:

Boy: Papa 1 glass pani de do

papa: khud le lo.

BOY: plz de do na

Papa: Ab manga to thapar maronga.

Boy : Thapr marne aao to pani lete aana

by Mazhar Khan (few years ago!)
Khofnaak waqiya

Khofnaak waqiya

Andheri raat
me aik
sunsaan
sarak
pe
aik
sir
kati
Lash
pari thi..

wahan se aik larka guzar raha tha..jese hi lash k qareeb poncha..buhat khofnaak awazain anay lagaein..larke ne himmat kr k lash ko sedha kia..aik dum uski nazar lash ki bnd mutthi pe pari..
usne wo mutthi kholi tu achanak taiz hawaein chalnay lagi, mutthi me aik kagaz tha jispe likha tha

MUJE MAAF KRDO
Menay hi kaha tha k PEPSI PE 5 RUPAY KUM KRDO

by Mazhar Khan (few years ago!)
20 sal tak olad nahi hui

Sardarni: 20 Saal Tk Meri Koi
Olad Ni Hoi.
.
.
2nd Sardarni:Te Fer Tu Ki Kita ?
1st: Fer Me 21 Saal Di Hoi Te
Abbay Ne Mera VIYAH Kr Ditta
“Fer Ja K Kaka Hoya

by tanveer hussain (few years ago!)
Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya

Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga.

1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki,

Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi

Dr: What problem.

Pathan: Khocha Ham Apna Ghar se 1100km Door Pohanch Geya Hy…

by Prince Aurangzeb Tunio (few years ago!)
Sardar

Sardar travelling in Train


TC: Ticket dikhao


Sardar: Yeh lo


TC: Yeh to purani hai
!

Sardar: To Train kaunsi nayi hai?

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan ko shairi ka shoq hua

Pathan ko shairi ka shoq hua

Baap ko Father Day k card par shair likha

Phool tou bohot hain,gulaab jesa koi nai

Mere baap tou bohot hain par Aap jesa koi nai.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook