Khofnaak waqiya
Khofnaak waqiya
Andheri raat
me aik
sunsaan
sarak
pe
aik
sir
kati
Lash
pari thi..
wahan se aik larka guzar raha tha..jese hi lash k qareeb poncha..buhat khofnaak awazain anay lagaein..larke ne himmat kr k lash ko sedha kia..aik dum uski nazar lash ki bnd mutthi pe pari..
usne wo mutthi kholi tu achanak taiz hawaein chalnay lagi, mutthi me aik kagaz tha jispe likha tha
MUJE MAAF KRDO
Menay hi kaha tha k PEPSI PE 5 RUPAY KUM KRDO
by Mazhar Khan (few years ago!) / 878 views
Similar Jokes
Mother:hey son ,your younger brother is crying badly,
why dont you lovingly cares him.
Son :mom I’m bzy .
Mother:what are ya doing.
Son :I’m eating his biscuits
by Pak101.com (few years ago!)
ap main aur PEPSI main 3 chezain ek jesi hain.
1_Sab ko pasand hai
2_Dono sweet hai
Or
3_Dono mai dimaag ki jaga dhakan laga hai..:-
Hahahaha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Patient: Doctor, you must help me. I'm under such
a lot of stress, I keep losing my temper with
people.
Doctor: Tell me about your problem.
Patient: I just did, didn't I, you stupid fool!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
husband niche se upar 3rd floor pe khadi wife se-zra mera Mobile, Aink aur Rumal pkdana.
Wife Ne Mobile Or Aink upar se fenk di. to wo niche girte hi toot gye. jb hanky fenkne lagi to HUSB bola k ruko. Main Upar aake hi le leta hun. ab isko bhi todo gi kya.
by Pak101.com (few years ago!)
1st Sardar:
0ye Agar Neend Na Aye To Kya Kia Jae?
2nd Sardar:
Neend Ka Intezaar Karne Se Behtar Hai K Admee So He Jae
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Doctor ne marez se kaha.main ek mahn se 50 rope ki rozana dawa kha raha hun lekin muje koi fayda nazar nahi aa raha.
doctor .....acha to main ap ko kal se& 40 rope ki dawai dun ga.jis se ap ko roz ka 10 rope ka fayda& nazar aye ga.
by Pak101.com (few years ago!)
FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You Mean?
SON: They"Re Below C Level
by Pak101.com (few years ago!)
1st Man: shaadi ke baad main lakhpati ban gaya.
2nd Man: use kyu itnaa udhaas bol rahe ho?
1st Man: usse pehle mein crorepati tha
by Pak101.com (few years ago!)
Larki ek Baba Jee se: Baba jee mere lie dua Karen ke meri shadi kesi samajdar admi se hojaye
.
Baba Jee: Ghar chali ja baiti, Samajdar admi khabi shadi nahi karta
by Mazhar Khan (few years ago!)
Man1 sitting with dog.
Man2:Your dog bits?
Man1:No
Man 2 sits and the dog bits!
Man2 angrily, you said he does not bit!
Man:That is not my dog.
by Pak101.com (few years ago!)