I cheated

Gf – “I cheated.” Bf – “So what do u think I love u?I was also cheating u for past 2 yrs.”

Girl cried & said “I was talking about exams.”

Boy:oOops

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 918 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan raat ko Machardani laga kar

Pathan raat ko Machardani laga kar
so raha tha:

Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko
Torch le kar dondh raha hai.

by Pak101.com (few years ago!)
mashwara

aik faqeer: bachay say Allah kay naam par aik rupaya day do
bacha faqeer say: tum to hatay katay ho kama kar khao.
faqeer: aik rupaya manga hai mashwara nahin

by Muneeb Alam (few years ago!)
Snta-Ladki ko prapose karne ki

Snta-Ladki ko prapose karne ki sabse safe jagah konsi he?

Bnta-Mandir
S-Mandir kyu?

B-Qki waha ladkiyo k pairo me CHAPPAL nai hoti..

by Pak101.com (few years ago!)
Friend

Ek kadvaa sach :-)
Behan ki friend behan ho sakti hai,
Bhai ka friend Bhai ho sakta hai,
lekin wife ka friend wife nahi ban sakti

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Excitement in Examz!!!…

Cricket is getting excited day by day with the introduction of ICL n T20…

Same rules should be applied in Examz!

(1) Exams Timing Should Be Reduced To One Hour.

(2) Power Play – No Invigilator In Exam Hall For 1st 15 mins.

(3) Cheer Leaders – To Dance After Every Right Answer Written.

(4) Strategic Time-Out – Time For Students For Discussion.

(5) Super Over – Chance For Students To Form Their Own Question.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Zindgi mein 1 baat yaad rakhen

Zindgi mein 1 baat yaad rakhen Ansu PONCHNE wale bahot milenge . . Lakin . . . . Naak PONCHNE

wala koi nahi milega SO hamesha ROOMAL sath rkhen..-._.-

by Pak101.com (few years ago!)
Height Of Shock

Height Of Shock:
Malkin: Kya Huwa Tum 3 Din Kaam Pe Nai Ayi???

Kamwali: Memsab Mainey To FaceBook Pe Status Update Kar Diya Tha,..
Ke Main Gaon Ja Rahi Hoon. . .
.

APKE Pati Ne Comment Bhi Kiya,
HAVE A SAFE TRIP.. COME SOON HONEY.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Halwai Sy

Pathan Halwai Sy: Tum Kitny Saal Sy Jalebi Bana Rahy Ho?
Halwai Bary Fakhar Sy 30 Sal Sy

Pathan: Bari Sharm Ki Bat Hy Tum Se Aaj Tak Jlebi Seedhi Nahi Bani,

by Pak101.com (few years ago!)
Style of breaking up:p

Style of breaking up:
Boy bought a gift for His new Girl friend-
GirlFriend:What the hell would I do with this rocket?
Boy: You wanted stars na?
Now sit on it and GET LOST:

by Hassan Ali (few years ago!)
sorry kal rat ko

sorry kal rat ko msg nhi kr saka police
ne pakad lia tha "murder case mai
maine ek ladki se kaha mujhse shadi
karogi to
?
? ?
khushi se hi mar gayi pagli?

by khalid hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook