Pathan in Railway Station
Train Station Py Ruki:
1 Admi Ny Sath Bethe Pathan Sy Pocha
Kon Sa Station Hy?
Pathan Ny Bahir Dekha Or Kuch Dair Bad Bola
.
.
Lagta Hy Railway Station Hy.
by Pak101.com (few years ago!) / 972 views
Similar Jokes
Mareez : Doctor Sahib Ye Dawa To
Kahin Se Nahi Mil Rahi
Pathan Doctor:
0oo Ho..Dawai Likhna To Hum Bhol Hi Gaya Ye To
Hamara Signature He
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: naam kya hai? . .
Girl : kyun btau? Mein tumhai
janti bhi nahi!!
.
.
.
.
. .
Boy : Na batao mein konsa
tumhai apni BMW mein
betha raha hun! .
.
.
. ,.
Girl : PINKY, B.com 2nd year wo samnay
wali gali me
right hand pe 4th number pe mera
ghar hai 32/b,
Ghar mein ek chota bhai and mummy
papa hain,
Tution timing 6 to 8.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
..
. Boy :- Ok Jis Din Main BMW kharid
lunga na usss
din jarur baithaunga thik hai... :D:-
P ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Arz kiya hai:
Bahaar aane se pehle fiza aa gayi,
ki bahaar aane se pehle fize aa gayi,
Aur phool khilne se pehle.....
.... bakri kha gayi
by Pak101.com (few years ago!)
Girls are like an internet virus:
They enter your life,
Scan your pockets,
Transfer your money,
Edit your mind,
Download their problems and
Delete your smile
So please download the software SayNoToGirls.EXE to save your life otherwise the hardisk of your heart may crash
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Wo Kon si Cheez Hai Jo Insaan Ki Izzat
Ko Mazbooti Se Jakde Rakhti Hai?
Student: Miss, Salwar Ka Narra.
by Åkásh khãñ (few years ago!)
there was a discussion between love n arranged
marriage which at last was concluded by comparin
them waid a person who tries to commit suicide or
is being murdered.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jee bhar k rone de aaj mujhe
Ae
=bhai g=
1 hi Larki Ka nmbr tha namaz k bad MOLVI ki baaton me aa k delete Kar diya.
('-')
<( )>
//
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sir: Samajh Tujhe 10 Laddu diye,
Boy: Mujhe??!!!
Sir: Samajh na,, Tere Baap ka kya Jata hai? Usme se 5 Mujhe diye to Tere pass kitne Bache ???
Boy: 20!!! Sir: kaise??? !!
Boy: Samajh Na, Tere Baap ka kya jata hai?!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Banti asked Ballu"I watch TV in my liesure time,what about you?"
Ballu simply replied""I watch TV when my wife and mother quarrel with each other"!!
by Pak101.com (few years ago!)
Mother:Beta dhoop main khade kiya kar rahe ho
Son:Ammi paseena sukha raha hooon
by hearthackervsgirls (few years ago!)