Dulha: Aaj se tum meri Zeenat
Dulha: Aaj se tum meri Zeenat ho, Tabasum ho, Tamanna ho...
Dulhan: Sharma k... Ji Aaj se aap b mere liye
Naveed ho,
Tahir ho,
Imran ho.
Kamran ho..;-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1005 views
Similar Jokes
Sardar: sarab pikar scooter se 1 arthi
se takra gya. dead body gir gyi log
sardarji ko pitne lge. Sardar-jo gir gya
vo to kuch bol nhi rha tum khi ke don
ho kya
by khalid hussain (few years ago!)
charsi qabristan mein charas pee ra tha .
POLICE:kya kar ry ho???
CHARSI:Abu ki dua.
POLICE:ye tow bachy ki qabar hy.
CHARSI:abu bachpan mein hi mar gaye thy
by sarmad abbas (few years ago!)
Student took his girlfriend to his home
After Completing Graduation….
Father Asked who is she….
Son replied.
My Campus selection..
by haleema sadia (few years ago!)
1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke "hum ne Haj bhi kia hai"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Rakshay Pe Ghar
Aya.
Sardar: Kitnay Paisay
Rakshay Wala: 50 Rupay
Sardar: Yay Lo 25 Rupay
Rakshay Wala: Yay Keya
Sardar: “Te Mama Tu Nai
Naal Beh K Aya”.
by tanveer hussain (few years ago!)
jab Koi Ladki Ghar Se Bhaag Jane Ki Dhamki De,
.
.
.
To Uske Maan-Baap Ko Chahiye Ki,
Use Ganja Kar Ke Ghar Bitha De,
Paanch Mahine Tak Bhagne Ka Naam Nahi Legi……… Takli.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai
by Pak101.com (few years ago!)
Kch Log Dozk Me Aaram Se So rhe The
Farishte Ne Dusre Se Pucha Ye Dozk Me B Soye
Huwy Hen.?
Dusre Ne Kaha
Ye PAKISTAN Se Aye Hen
Garmi or Loadshdng K Adi Hen.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek baar santa ko nakli bidi pite dekh banta bola: Yaar, bidi se dhua kyun nahi nikal raha?
Santa: Are bewkuf, dhua kaha se aayega, ye CNG bidi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse: Udas kyu baithe ho sir?
Bhullakad Doctor: Dopahar jiska operation kiya tha, Woh patient mar gaya.
Nurse: Arey woh to postmortem case tha sir.
Bhullakad Doctor: Toh main subah kiska postmortem kiyaa tha…
by Pak101.com (few years ago!)