DEVDAS Of 2010

DEVDAS Of 2010..
Maa Ne Kaha Face Book Chor Do!

Abba Ne Kaha Night Package Chor Do!

Doston Ne Kaha Mobile Se Balance Churana Chor Do!
Paaro Ne Kaha Dew Peena Chor Do! Aur

Aik Din Aayega Jab Girlfrnd K Bachey Bolengey..
Maamu Ab To Hamari Ammi Ka Peecha Chor Do!

by Pak101.com (few years ago!) / 835 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Hindu ne Muslim se pocha

1 Hindu ne Muslim se pochaTum log Khatna Q karwate ho?

Musalman soch me par gaya Phr bola: Faida to kuch khas nahi,bus zara KHOOBSURTI aa jati hai..!!

by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Admi Ne Zoo Me

1 Admi Ne Zoo Me 3 Zabanain Bolne Wala Tota Dekha Jo
English, Urdu Or Memoni Bolta Tha.

Usne 3 Zabane Check Karne K Liye Ussy Pucha:

Who R U?

Tota: I’m Parrot

Admi: Tum Kon H0?

T0ta: Me T0ta Hun

Admi: Tu Keair Aye?

Tota: To Jo Pe..
Hakhrey Dafa Chui Deenun Toto Yaan, Samajh Me Naiy Achni…:-)

by Pak101.com (few years ago!)
A Dog Fell In Love With a Cat

A Dog Fell In Love With a Cat

But Dog's Parents Refused Cat

Guess Why ??

Sorry for Belated answer.
.
.
.
.
.
.
Reason

larki ki moochen hain

by Pak101.com (few years ago!)
Fair Wife Husband With Black Baby

Ek gora aadmi tha. Jab uska ladka paida hua toh woh kala tha.

Tabhi woh apni wife ke paas jata hai aur poochta hai,

Yaar main bhi gora tha tum bhi gori thi to bachcha kaise kala paida ho gaya?

Aur phir uski biwi ne jawab diya,

Darling main bhi hot tum bhi hot sayad bachcha jal gaya hoga?

by Pak101.com (few years ago!)
Rabri : Ka karat ho?

Rabri : Ka karat ho?
Laalu : Ek dost ko chitthi likhat hu!

Rabri : Par tuhar likhna to aawe nahi.

Laalu : Vo sasura bhi to padhna nahi jaanat.

by Pak101.com (few years ago!)
Kahan ja rhe ho

Santa=kaha ja rahe ho
Banta=Police Station,Mere ghar me chor aya hai
S=Bibi ko akela chod dia
B=Nahi,usne chor ko baho me jakad rakha hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aey Bhai

Munna : Abay Circuit! Jaa baajo walay ghar say Doctor ko bula k laa, meri tabiat kharab ho reli hai.

Circuit : Aey Bhai!!! aap to khud doctor ho.
Munna : Bolay to meri fees bahut zyada hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Nayi Doctor Ki Shradha

Nayi(new) doctor ne apni life ka pehla operation kiya! Operation ki thodi der baad hi marij mar gaya!

Marij ke marne ke baad doctor ne diwar par tangi bhagwan ki taswir ki ore haath jodkar sir jhukate hue puri shradha ke saath kaha: Hey prabhu meri ore se yeh pehli bhet swikar kijiye!

by Pak101.com (few years ago!)
Mera Gaana Pasand Nahi Hai Kya?

Ek Aurat Ko Gane Ka Bahut Shonk Hota Hai. Ek Din Wo Apne Pati Se Puchhti Hai.

Patni: “Jab Main Gana Gaati Hoon To Aap Bahar Kyun Chale Jate Hai?”

Pati: “Taki Baahar Wale Ye Na Samjhe Ki Main Tumhara Gala Daba Raha Hoon“

by Pak101.com (few years ago!)
saza PARHAI se barh ker kia hogi

koi chez be-wafai se barh ker kia hogi,
Ghum-e-tanhai judai se barh ker kia hogi,

Kisi ko deni ho jawani main saza,
to wo saza PARHAI se barh ker kia hogi:-)

by khalid hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook