Bv: dekho wo admi kitna khush
Railway Station pe shohar Bv ko leny gaya
Bv: dekho wo admi kitna khush dikhai de raha hai or tum ?
Shohar:Wo apni Bv ko chorny aaya hai leny nahi.
by Pak101.com (few years ago!) / 1037 views
Similar Jokes
Girl to Baba-If I kiss a boy to kya hoga?
Baba- Narak mein jaogi sidhe?
Girl-Acha agar ap ko kiss karun toh?
Baba-Chalak ladki swarg mein jana chahti hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Interview main Sardar se pocha gaya: ek African lady jo kano se kuch nahi sun sakti ho usay kia kahain ge?
Sardar: Black Behrry
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ki girlfriend ne usko message kya:
"I Miss U"
Bohat dair sochny k baad Pathan ne jawab dya:
"I Student U"
by Abdul Hannan (few years ago!)
3 Idiots Best Line –
Neend ke piche mat bhago.Agar bhagna hai to padhai ke peeche bhago.Neend jhak mar ke tumhare peeche aayegi!”
by Pak101.com (few years ago!)
A man asks a trainer in the gym: I want to impress that beautiful girl, which machine shall i use? Trainer replies: "USE the ATM" ..:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
RAAZ public toilet gya to Diwar p likha tha
"Dunya Chand p pohnch gai
or Tm yha bethe ho?
RAAZ niche likh aaya "Bs Ye kr k Hm b ja rhe he
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yar Sooraj Raat Ko
Kyu Nhi Nikalta?
2 pathan:
kia pata nikalta bi ho
andhera itna hota hai kahan dikhai day ga...
by Pak101.com (few years ago!)
Once Rajni was the guest contestant in KBC.
Amitabh says: Computer ji,
Rajnikantji ko pehla sawaal poochiye.
Computer: main lifeline use karna chahta hu
by Pak101.com (few years ago!)
1
13
khayal
20
na aawey
tay
80
udaas ho
janday haan
100
20
nhi sakdy
Chalo
A
10
devo
Tusi
20
saanu
iina
E
yad
kardey O
Ya roz
32
band
kar k
100
janday
O.
A gall kisay 9
20
na 10 daveen k
13 mera 7 hamesha rahaway ga
Q
k
A DIL 20
Tera
tey
80
20 tere
I MIS U DIL K 7
Hum 2,9,1,7. .
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar : Yar meri biwi pani se bohat darti hai.Friend : Acha wo kaise?Sardar : Yar kal mein ghar gaya to wo bathtubmai bhi security guard k sath bethi thi.!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)