Pathan
Intelligent Pathan
Aik Pathan Rozana Cycle pe Rait ki Bori rakh k Border se guzrta tha,
Police uski Checking krti to Bori me se Rait k siwa kuch na nikalta,
Ek Din Police wale ne Pathan se pucha k tum Smuggling kis Cheez ki krte ho!
Pathan bola: CYCLE ki , O teri khair, Ena Inteligent Pathan.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 884 views
Similar Jokes
Train me 2 aadmi safar kar rahe the..
1st- Kahan se arahe ho?
2nd- Lahore se
... 1st- Wahan se to main bhi araha hun... Lahore me kahan se arahe ho?
2nd- Iqbal town
1st- Wahan se to main bhi araha hun ye batao Iqbal town me kahan se arahe ho?
2nd- Street 2 se...
1st- Wahan se to main bhi araha hun ye batao street 2 se kis ke ghar se arahe ho?
2nd- Basheer sahab ke ghar se
1st- Wahaan se to main bhi araha hun aacha ye batao kahaan jaa rahe ho?
Aas paas ke musafiron ne tang aake kaha akhir tum dono ho kaun??
Dono bole- Hum dono bhai hain, ,,, time pass kar rahe hai..... app kahan say hen?
by Pak101.com (few years ago!)
Always remember you're unique, just like everyone else.
by khalid hussain (few years ago!)
Kash Pyar ka Insurance Hojata
Pyar Karne se Pehle Premium Bharwaya Jata
Pyar Main Wafa Milito Thik
Warna Bewafa ope Jo Kharcha Hota Uska Claim To
Miljta!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ne ghair qanoni dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hm QAID-E-AZAM ko peshawr any pr khush amdid kehty hain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ne 1 raah Chalti ajnabi Ladki se kaha-Aapne pehchana Mujh ko?
Ladki-nahi
Santa-mai whi hu jisko Aapne parso bi nhi Pehchana Tha..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Cheel ko English main Kya Kehte Hain.
Banta : Eagle
Santa : Agar cheel bimar ho jaye to? Banta : Illeagal...
by Pak101.com (few years ago!)
BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he
by itrat batool (few years ago!)
Sardar ki Bewi inspector se:
"Mera Showhar 1 haftay pahly bazaar se aalo lany nikla owr abhi tak ghar wapis nahi aya"
.
Inspector bhi sardar tha, bola: To Bahn jee kuch owr paka lo !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
GOLU: Tum bheek Q mangte ho kuch kaam kyon nahi karte
Bhikari: Sahab kaam to tabhi karu jab is dhandey se fursat mille
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu & Ladki standing on the bus stop:
Pappu to ladki: nice lipistic
ladki : thanks
Pappu : nice top & jeans
ladki : thanks
.
Pappu : nice ear-ring
ladki : thanks
.
Pappu : nice neckless .
Ladki : Aawwwwwwwwww thank u so much
BHAIYA:))
.
Pappu: kamaal hai fir bhi bilkul chudel lag rahi hai...
Pappu rocked.....girl shoked...
by Pak101.com (few years ago!)