Pathan ne ghair qanoni dewar bnai
Pathan ne ghair qanoni dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hm QAID-E-AZAM ko peshawr any pr khush amdid kehty hain
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 829 views
Similar Jokes
Santa to Banta: I have One Good News One Bad
News.
Good News is That:
Meri biwi ka ACCEDENT ho gaya.
Banta: Aur Bad News?
Santa: Woh ek SAPNA tha. :-(
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar interview dene geya.
Q:ap kitne behan bhai hai ?
Sardar:Ham 9 behan bhai hai
Q:un men apka number konsa hai?
...
Sardar :telenor ka.;-)
by Kashif (few years ago!)
Bhagwan ne Aurat ko khubsurat banaya,
Ghar k kaam ka hunar diya,
Chanhal banaya,
Pyar bhara dil diya,
.
... .
.
Fir...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Juban dekar...
.
Sab kiye karaye par paani pher diya......
by Pak101.com (few years ago!)
Sonu- Abe Dekh Mere Daant..
Kaise.. Heere Ki Tarah Chamak Rahe Hai..
Monu- To Mere Kaun Se Kam Hai.
Ek Dum.
Sone Ki Tarah Peele Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Once in a jungle after a party all the animals were eating RAJNIGANDHA PAN MASALA
But girraffe was not eating.
Lion: Why are you not eating PAN MASALA
Girraffe: I only eat MANIKCHAND….. Unche Log Unchi Pasand MANIKCHAND
by Pak101.com (few years ago!)
Munna- Aey Circuit, ladki ko patane ke liye kya karne ka?
Circuit- Simple bhai, "Minto Fress" khane ka.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bihari cycle chalate aur gungunate hue kahin ja raha tha aur raaste mein ek aurat se takra baitha.
Aurat chilla kar boli: Break nahi maar sakte they kya ???
Bihari: Poori cycle to maar di, abhi break maar kar kya faeda
by Pak101.com (few years ago!)
Baba Ji ka dera bohot chamatkari hai. Sach mano vaha jo bhi koi buri niyat se jata hai, jalke bhasam ho jata hai.
Salman vaha gaya to bhasam ho gaya..
Hrithik bhi bhasam ho gaya..
Malika vaha gayi to..
...to anarth ho gaya..
Babaji jalke bhasam ho gaye!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Admi Ki Wife Margai
Dost Usko Chup Karane K
Bad-Tuje Kuch Chahiye?
Admi-Jaldi Laptop Le Aa
Dost-Q?
Admi -Facebook Pe Status Change Karke Single Krana Hai :P
by dracula (few years ago!)
Ek Admi Ka Hont Jala Hoa Tha Kisi Ne Pucha Kaise Jala…? . . Admi Bola: Wife Makey Ja Rahi Thi Usko Chorne Station Geya Tha Khushi Mein Train Ka Engine Chom Liye…
by @irha@ (few years ago!)