do saboot aur
wakeel: my lord kanoon ki kitaab ke saffha number 15 ke mutabiq mere muakkal ko ba izzat-bari kia jaye.
JUDGE: kitaab paish ki jaye
(kitab pesh ki gaye)
judge ne saffa khola to us mei 5000, 5000 k do note thay..
JUDGE: is tarah k do saboot aur pesh kiye jayein
by Abdul Hannan (few years ago!) / 840 views
Similar Jokes
Wo Aaj Be Sardi Me Mar Rahi Hay,
Kisi Ne Aik Bar Usy Kaha Tha,
Tum Sweter K Bina Katrina Kaif Lagti Ho
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Hospital Me Ek Nurse Se Kehta He:
Tumne Mera Dil Chura Liya
Nurse(Sharmakar
):
Chal Jhute Hamne To Teri KIDNEY Churayi He
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Agr b.v k zuban band ho jae to
nabz zaroor check kar len.. Ho sakta hai azadi mil jae.
by Sabir shah (few years ago!)
FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You Mean?
SON: They"Re Below C Level
by Mazhar Khan (few years ago!)
teachr to student:
ek taraf paisa hai, ek taraf dimag
kya lo gay???????
student: paisa
teacher: galat, Agar mai hotee tou dimag laitee
student: Jiskre passjo nahi hy vo wohi leta
hai.........:)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Maa: Kia kar rahy ho beta??
.
Beta: Maa parh raha hon
.
Maa: Very good beta, kia parh rahy ho??
.
Beta: Apni jaan ky msgs !!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sabzi waala sabzi pe paani chidak raha tha,
kaafi der ho gayi,
Customer gusse mein aa ker bola:
Bhai saheb: agar bhindi ko hosh aa gaya ho
to Aik kilo de do :P ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Nark me bahut se log aram se soo rahe the. .
.
BHAGWAAN - Ye log to nark ki garmi me bhi aram
se so rahe hai. .
.
YAMRAAJ -SAALE U.P. se HAI
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy 2 grl- Apni body to dekho jaise haddiya hi haddiya Ho!
Grl-isliye itni der se soch rhi hu k mere pas Kutta kyo khada h?
by Pak101.com (few years ago!)
Highway Par Police Ne Khan Ko Pakad Liya Aur Pucha.
Police: “Aap 180 Ki Speed Se Kyu Ja Rahe Ho?”
Khan: “Sir, Aap Logo Bhi Kamal Karte Ho Khud Hi To Board Pe Likha Hai – Yaad Rakhe Ghar Pe Koi Aap Ka Intzaar Kar Raha Hai“
by Pak101.com (few years ago!)