Boy 2 grl
Boy 2 grl- Apni body to dekho jaise haddiya hi haddiya Ho!
Grl-isliye itni der se soch rhi hu k mere pas Kutta kyo khada h?
by Pak101.com (few years ago!) / 930 views
Similar Jokes
Masjid me elan howa k aik bacha humare pas hai .jin k bacha hai wo aa k le jae.
Pathan dora dora aya aur kaha jin ka bacha kaisa hai zara mujhe bi dekhao.
by Sabir shah (few years ago!)
1 bibi janat ma gai to farishty se boli.
"mari shadi kisi molvi nal hi karayo.."
farishta: "sabr kr la bibi, pehly kisi molvi nu janat vich aan te de"
by Pak101.com (few years ago!)
kafi time lagta hai ek shareef bande ko
girlfrnd patane me.. :O
.
.
.
. .
.
.
.
Phir agar pat jaye toh.. :p kisi ka baap bhi use dobara shareef
nahi bana sakta...:p :O :D
by khalid hussain (few years ago!)
gahak dokandar se : “yeh jute kitne ke hain,
Dokandar: “50 rupy ke”,
Gahak: “itne main to 2 topian mil jati hain”,
Dokandar: “guse se to topian khared kar paoun main pehn lo”.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: I like that girl. His friend: she has a boy friend. Boy: look. A goal post always has a goalkeeper, but that doesn't mean you can't score goals.
by Pak101.com (few years ago!)
ek din ek aadmi naha do kar bahar nikla, jaise weh nikla bahar us pe ek kabuter gober kar diya toh wah gusse mein aakar kahan ki are oh kabuter tuh chaddi nahi panta kya????
toh kabuter bola kyu tum loge pehan ke karte ho kya!!!!!!!!!!!!!!!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Sharab peetay huay ro raha tha,
Kisi ne pocha khan sab ro Q rahe ho??
Pathan: Jis Larki ka naam bholana chah raha hn us ka naam yaad nahi aaraha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Band Clinic Ke Aage Lambi Line
1 Sardar Bar-Bar Line Me Ghusta
Log Usko Pakad Ke Piche Phek Dete
Srdr:Lage Raho Salo Mebi Clinic Nahi Kholuga
by Pak101.com (few years ago!)
ek kanjoos ladki shopkeeper se boli- aisa saboon do jo kam ghise aur nahane k bad chehre par laali la de..... shopkeeper naukar se bola memshab ko 1 eet ka tukda laa do.
by Pak101.com (few years ago!)
Peer:Bata agr koi Mannat
mangni ha to bta do.
Mureed:Plz mujhe phir se
unmarried wail zindagi day
dein.
Peer:Beta ‘Mannat’maango
‘Jannat’na maango..
by Abdul Hannan (few years ago!)