Elan e gumshuda
Masjid me elan howa k aik bacha humare pas hai .jin k bacha hai wo aa k le jae.
Pathan dora dora aya aur kaha jin ka bacha kaisa hai zara mujhe bi dekhao.
by Sabir shah (few years ago!) / 948 views
Similar Jokes
computer teacher to sardar: which are 3 latest versions of java?
sardar: marjava, mitjava and lutjava
by Nilesh Kumar (few years ago!)
Life Style
Agar koi tumhian paththar mary.
To tum par farz hai k
Tum us par phool phenko,
Lekin Gamlay Sameet.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Toy Train se khel rha
tha
aur Bar-Bar bol rha tha,
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utarna hai
utr jao..."
.
.
.
Uske BAAP ne uski train
rok k 1 zor se
thappad laga diya...
.
.
Bachha thodi der ro k
chup ho gaya aurfir
shuru ho gaya,
.
.
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utrna hai utr
jao ."
.
.
Pehle hi kisi KUTTE ki
wajah seTrain 10
min
late ho gayi hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan had a deep cut on his leg.
Nurse said it would be stitched and 10 stitches are required.
Pathan asked the cost.
Nurse replied,” 3000?
Pathan said I need stitches not embroidery.
by Pak101.com (few years ago!)
Baap:beta koi bat nhi tmhari qismat me fail hona likha tha ho gye
Beta:ye to acha hua dad maine pura saal nai padha warna sari mehnat bekar ho jati.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Bhai sahab 1 kala bulb dena.
Storekeeper: Aap kaley bulb ka kia karainge?
Pathan: Dopaher me soney k liye andhera karna ha
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ky Ghar& ky Bahir Name Plat Lagi Thi:
Wife: MSC:
Husband :FSC: Kisi Ne Poocha:
Sardar g App Aur Apki Bivi Ne Kis Subjacet Mein
FSC/MSC Kia
Hai? Sardar:Subjacet Da Te Pata Nai Name Plate
Da Matlab Ay:MSC:MotherOf Seven Children Aur
FSC: Father Of Seven Children
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nurse: “Sir, Your Wife’s Phone”
Doctor: “What’s The Matter?”
Nurse: “She Wants To Kiss You”
Doctor: “I’m Busy, You Take Her Kiss & Give Me Later“
by Pak101.com (few years ago!)
My Wife: Ahmed ki Dulhan kitne khubsoorat hai na?
Me: Yes buhut khobsoorat hai.
Wife: Sharam karain.
Me: -.- :(
by @irha@ (few years ago!)
Bharat Ka Sabse Bada Confusion Ka Din Kaun Sa Hoga ?
Socho…………
Socho……….
Nahi Maloom…………..!!!!
Jis Din Raksa Bandhan Aur Friendship Day Ek Saath Padega !!!!
by Abdul Hannan (few years ago!)