Grlfrnd - mera dil mobile hai

Grlfrnd - mera dil mobile hai or tum SIM ho

Boyfrnd - O very good I am very happy!

Girlfrnd - zyada khush mat ho naya offer milte hi me SIM change kar deti hu.

by Pak101.com (few years ago!) / 1076 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Funny

2 kaleyaur aik pakistani ja rhy thy.un ko pari mili.us ny kaha mein t0m sub ki aik aik wish p0ri karo gi.

Pahla kala..mjy g0ra kar do.pari ny usy g0ra kar diya

D0sara kala.mjy bi g0ra kar do.pari ny usy bi g0ra kar diya.

Pakistani khara hans raha tha.pari ny us sy kaha..hanso mut.apni wish btao.

Pakistani..in dono ko phir kala kar do....

hahahahahaha.

Geo Pakistani

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
What comes first

Lecturer: What comes first - Sun or Moon?

Student: Obviously Moon.

Lecturer: How?.. Student: Abe Dhakkan Honey'MOON', k baad hi to 'SON' Ayega na...

by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer asked sardarji

Interviewer asked sardarji:
Which are the 2 latest versions of java?
Sardarji: Marjava & Mitjava

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Love Story-

1 Murga - Murgi Ki Love Story-:
Murga:- I Love U Jaan

Murgi:- Tum Mere Liye Kya Kar Sakte Ho? Murga:- Kuch Bhi

Murgi:- Chalo fir 1 Anda De k Dikhao!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Paper Was Tough!

Paper Was Tough!
---------------------
Height Of Nalaiq Pun…

Dad:
Y Didnt U Go 4 The Exam..?

Son: Paper Was Tough!

Dad: Widout Going, How Did U Know?

Son: Paper Was Leaked 2 Days Ago

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Ek chor Sardar ka mobile le kar bagh gyia.
Dost: wo tumara mobile le kar bagh gyia or tm hanas rahe ho,
Sardar: bagne do charger tu mere pass hai.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
iunderwear!!!

Ek ladke ne jockey ka underwear kharida. 2 din bad woh gaon chala gaya.



Waha usne apni dhoti upar karke sabko dikhaya.

Baad mein ghar pahuncha toh pata chala ki underwear toh chair par para tha!!

by khalid hussain (few years ago!)
Dulha: Aaj se tum meri Zeenat

Dulha: Aaj se tum meri Zeenat ho, Tabasum ho, Tamanna ho...

Dulhan: Sharma k... Ji Aaj se aap b mere liye

Naveed ho,
Tahir ho,
Imran ho.
Kamran ho..;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Samajhdaar k liye ishaara hi COFFEE hai

Ek admi Coffee Shop pr gaya aur coffee ka order diya.

Waiter order lekar gaya Aur door ja kr kuch ishara krne laga.

Thori der baad usne BiLL la kr rkh diya.

Pathan Admi: Ye kya! Meri coffee kahan hai?

Pathan Waiter: Samajhdaar k liye ishaara hi COFFEE hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar


Teacher:- Translate This Punjabi Sentence Into English . .

Teacher:- Translate This Punjabi Sentence Into English . .

Ethay Tey Anni Peyi Hoyi Aey.
.
.
.
Sardar: A Blind Girl Is sleeping here ! ;

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook