Hum To Yunhi
Hum To Yunhi Tiger Biscuit Kha Rahe Thay Faraz,
Ek Larki Humain Bacha Samajh K Pappi De Gai.
by Pak101.com (few years ago!) / 971 views
Similar Jokes
To Be Consistent With The Popular Trait, N.W.F.P
(No Women For Pathan)
Has Been Re-Named
Khyber Pakhtunkhua – K.P.K
(Khan Pay Khan)
An Admirable Decision ;D
by Mohammad Ali (few years ago!)
Premi:-darling,aaj aisi koi romantic baat karo jisse mere pair zameen per na rahe.
Premika:-to aap faansi kyon nahin laga lete?
by Pak101.com (few years ago!)
Munnabhai: Ye Gandhi Bapu har note par haste kyu rehte hai?
Circuit: Simple hai bhai
Royenge to note geela nahi ho jayega!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, lao chabi tala main khol deta hoon
Aur phir sharabee ne kaha, Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna
by Pak101.com (few years ago!)
Tufani andheri raat me 12 baje Kabristan kejungle me 1 bhoot dusrebhoot ko samjha raha tha………….”Ghabra mat, sab vaham hai – Koi Rajnikant vajnikant nahi hota”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar Me Mobile Kharid Ke Barbaad Ho Gaya..
Banta: Kyon?
Santa: Baar Baar Kehta Hai Battery Lo Battry Lo
Abtak 100 Battery Kharid Chuka Hu
by Pak101.com (few years ago!)
Main ne to Aaj tak Coca Cola nahi Pee Faraz,
Magar...
Jab Toilet Jata hoon to Aawaz aati hai Brrrrrrrrrrrrr....
by Mazhar Khan (few years ago!)
The most angry moment....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
When i try to hug the most sexiest person in the universe, my nose hits to the mirror...:-( :-P
mummy meri najar utaro yar...:-D
(',')
<))>
_/ /_
by Umair Siddique (few years ago!)
Me: "Dad I want to go to a 50 cent concert."
Dad: "Here is one dollar, take your sister to.
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Pathan: What are you doing now a days
Friend: I’m doing my FSc.
Pathan: Do whatever you did, but you should keep your study ahead.
by Pak101.com (few years ago!)