Amrica ka baap hun

Aik pathan ne bete ka naam amrica rakh liya

dost:amrica humara dushman hai ap ne ye naam kiun rakha?

Pathan:hum batana chahta hai k hum amrica ka baap hai.

by Sabir shah (few years ago!) / 791 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

incocence

pathan ny 100 ka balance galt no py bhej diya phir call ki ore kaha: o yaar hamara100 rupya wapis karo.
PUNJABI:lekin mjy tow 80 rupy mily hein.
PATHAN: ok mein20 ore bhejta hn.

by sarmad abbas (few years ago!)
The Branch Manager

Ek Admi Roz Subha Perr (Tree) Ki Shaakh Pe Charrh K Baith Jata Tha

Poocho Kyon.?

Bechara MBA kr k Paagal Ho Gya Tha, Apne Apko BRANCH
MANAGER Samajhta Tha.!

by Pak101.com (few years ago!)
Lab Rat to another

What did one lab rat say to the other?

“I've got my scientist so well trained that every time I push that buzzer, he brings me a snack!”

HEHEHEHE =D

by WAQAR (few years ago!)
Funny



A Man Jumpd into Water & Didnt Come Out

Anothr Man Jumpd into Water & Didnt Come Out

A Pathan Scientst Was Watching
& Concluded

“Humans r Soluble in water”

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Meri Prem kahani

Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha

Wah Wah

Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha

Izhar-e-Mohabat Sms se kiya tha,

Jo un ki Shaadi tak bhi Pending tha….!

Wah Wah

by Mazhar Khan (few years ago!)
Dhongi Baba

Dhongi Baba: Beta Tujhpar Ek Khatarnak Chudail Ka Saya Hai…

Pati: Baba Jaban Sambhal Ke Baat Karo Aur Khabardar Meri Biwi Ki Baare Mein Kuch Ulta Seedha Bola To…

by Pak101.com (few years ago!)
Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz

Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz Wah Wah…. Wah
Wah…. Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz Q K Un
Ki Chappal Pehen K Bhaag Gaya Hai Faraz!!!
hahaha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Ruk Kr Bola

1 Jamadar Gutter Main Jhuk Kr
Kachra Nikal Rha Tha!
1 Pathan Ruk Kr Bola….?
.
.
.
O’ Yara…
6 NAAN Hamara Bhi Laga Do!!

by Pak101.com (few years ago!)
1 srdar ji 1 Sheikh ki barat mei gye

1 srdar ji 1 Sheikh ki barat mei gye
Waha bar bar pani pesh kia ja rha tha

Tang a kr sardar bola:
Galy wich pani phans gya a

Ik boti ty deo…! :-)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Rone de mujhe

Me :g bhar k mujhe rone do bhai.:
bhai :kiun kia howa?
Me:aik larki ka number tha molvi ki baton me aa k wo bi delete kar bitha.

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook