The Branch Manager
Ek Admi Roz Subha Perr (Tree) Ki Shaakh Pe Charrh K Baith Jata Tha
Poocho Kyon.?
Bechara MBA kr k Paagal Ho Gya Tha, Apne Apko BRANCH
MANAGER Samajhta Tha.!
by Pak101.com (few years ago!) / 935 views
Similar Jokes
Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO ke
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Molvi ne Pathan se puchha
Gusal k kitne Farz haiñ?
Pathan. 3
Molvi.. kon kon se?
?
Pathan.
1.sabon
2.shampoo
aur
3.tolya>;-)
by Zia Rasool (few years ago!)
Banta: Me naya FM Radio laya hun ye chalata bahut achha hai
Santa: Abe ghonchu, mujhe bewakoof mat bana, ye chalega kaise iske to panv hi nahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Molvi : Jab Main Mar Jaun
Tou Samney Walon O Zaroor Bulana
Bivi: Kyon ?
Molvi : Unkey Ghar Ki Aurten
Mordey Se Lipat Lipat Key Roti Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Smartest thing Santa ever did...
He changed all his passwords to 'incorrect'...
So whenever he forgets, the computer will remind him,"Your password is ... incorrect"
by Pak101.com (few years ago!)
Solid insult..:p
grl-waiter 1 bread wali roti laana..
waiter-sry mam mai kuch samja nhi..
boy-aree gaanv ki h..pizza maang rhi h.
by Pak101.com (few years ago!)
Beautiful Girl
A sardar saw a beautiful girl.
he went and kissed her.
GIRL: “stupid,what are you doin…?”
Sardar: ” B.Com Final Year….
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
What’s Ur Cast?
Student:
Pehlay Hum Butt Thay..
Phir Bhatti Huey..
Phir Rajput Ho Gaye..
Ab Hain Darzi..
Aagay Ammi Ki Marzi….
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki biwi ne pathan ko SMS kya: Ghar kab aa rahy ho?
Message kar k batao.
Pathan ne SMS kya: Main nahi bata sakta.
Balance kam hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Nark me bahut se log aram se soo rahe the. .
.
BHAGWAAN - Ye log to nark ki garmi me bhi aram se so rahe hai. .
.
YAMRAAJ -SAALE U.P. se HAI
by Pak101.com (few years ago!)