Nark main huhat se log
Nark me bahut se log aram se soo rahe the. .
.
BHAGWAAN - Ye log to nark ki garmi me bhi aram
se so rahe hai. .
.
YAMRAAJ -SAALE U.P. se HAI
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
Aik aadmi talaab main naha raha tha.
Police wala kehta hai
“Chal ooye bahar aa kar kapry pehan
Teri Talashi leni hai!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Once Laloo was coming out of airport.
As there was huge rush the security guard told
Laloo “WAIT SIR“…
For which Laloo replied “65Kgs” and moved on…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 admi ki 1 tang toot gai
jab hospital me puncha to us ne dekha aik ki donon tangen toti howi hain
admi ne us se pocha kia ap ki 2 bivian hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Chhota Sardar: Mummy kal raat ko, phir maine bathroom ka darvaja khola toh light apne aap jal gaye.
Mummy: kaminey aaj phir tune fridge mein susu ki!
by Pak101.com (few years ago!)
1st Man: shaadi ke baad main lakhpati ban gaya.
2nd Man: use kyu itnaa udhaas bol rahe ho?
1st Man: usse pehle mein crorepati tha
by Pak101.com (few years ago!)
Saas: beti ab tum mujje apni maa or apne Sasur ko pita hi samjhna,
Tabhi darwaje par ghanti baji,
Bahu ne darwaja khola to pati aaye tha
Saas: Kon aaya hai beti,
Bahu: Maa bhaiya office se aaye hai.
by Farah Awan (few years ago!)
Friend ki 3 nishanian;->
1.kamena kbi cal nai kare ga.
2.zalim hanas hans k sms pare ga.
3.chahe jitni beizzti kar lo besharam sms pora pare ga
by Sabir shah (few years ago!)
Tufani Barish Mein Ek Pathan
Ka Gadha Gum Ho Gya Tha
Pathan Dhonty Hoye 1 Park Pohanch Gaya Wahan 1 Larka Apni Girl Friend Ki Ankhojn Me Dewkhte Hoye Keh Raha Tha
Mujhe Tumhari Ankhon Main
Pori Duniya Nazr Aa Rahi Hai
Pathan : Dekhna Mera Gadha Nazar Aa Raha Hai Kya
by Pak101.com (few years ago!)
Dr: Motape ka 1 hi Elaj He.
Tum Daily Sirf 2 Rotiya Khaya Karo
GOLU: 2 Rotiya
khana khane se pehle
ya Khane k baad
by Pak101.com (few years ago!)
manager to pathan: you are appointed 4 job
ur salary is 30,000
next year it will be 50,000.
sardar: ok
i will join next year
by Nilesh Kumar (few years ago!)