Tumhe pata hai Mere papa
Santa: Tumhe pata hai Mere papa ek ungli se 8logo Ko Utha sakte hai
Banta:wow! Wo kaise?
santa: Qki Mere papa Lift Operator hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 958 views
Similar Jokes
Doctor Pathan Se:
Khan Sahab Tumhara 1 Gurda
Fail Ho Gaya Hy,,.,,
Pathan Bola:
Kitny Numberon Se?;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Patni Bazaar Se Shopping Karke Ghar Aayi, Pati Ne Dekha Aur Use Bola
Pati: “Arrey Ye Kya, Tum Ek Aur Suit Le Aayi? Abhi Parson Hi To…”
Biwi Chilla Kar Boli: “Kya Kaha? Kya Parso? Bolo… Kya Kaha Tumne? Kya Parso, Parso Kya, Bolo Jaldi Batao, Kya Parso?”
Pati Ghabrate Hue: “Kuch Nahi, Main To Bas Ye Keh Raha Tha Ki Parso Bhi Ek Hi Suit Layi Thi, Aaj To Do Le
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to Sardar: Tell me the names of any 5
animals that live in water.
Sardar: Duck
Pathan: Good now tell more.
Sardar: Duck’s mother, father, brother and sister.
Pathan: Well Done
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teen Dost Gappy Hank Rahy Thy
Ek Kehne Laga Main Itni Garam
Chai Peeta Hoon Ke Hont Jal Jaty Hain
Doosra Kehne Laga Main Is Qadar Garam
Chai Peeta Hoon Ke Aantyn Aur Medah Tak Jal
Uthta Hai..
Teesra Jo Ye Sab Sun Raha Tha Kehne Laga Main
To,
Paani, Doodh, Patti Aur Cheeni Moun Main Daal Ke
Choolhey Pe Baith Jata Hoon...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Exam me SIR ne nakal Krne Di or kha Bahar jake Na khna k maine nakal krai h
GOLU-na g hum kahenge sir to bhut harami tha,kutte ne hilne b nhi Dia
by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathan janaze ko tezi se le k qabron
k uper se guzar rahe thayAdmi:
Oye sharam karo!
Neeche qabrein hain.
Pathan: To opar kon sa hm ne VCR othaya hoya aye?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aajkal Ke Lover Ki Apni Girlfriend Ke Liye Shayari
Yun Mat Khincho Tum Mujhe Apni Taraf Aye Sanam
Branded T-Shirt Hai, Fat Gyi To Bahut Pitogi Ma Kasam
by Pak101.com (few years ago!)
Mareez Doctor se:
Dr. sahab mujhe door se nazar nhi ata.
Doctr: wo aasman per kya hai?
Mariz: chand
Dr: ty mama hor is to agy farishtyan nu wekhna e :p
by Mohammad Ali (few years ago!)
Hands Up .
Main Love Officer Hu…
You’r Under Arrest…
Kio K Jitny Pyaray Ap Ho,
Itna Pyara Hona Qanoonan Juram Ha.
Is Liye Ap Ko Meray Dil Main Umar Qaid Ki Saza Di Jati Ha…
Pata Nhi Aesay Messages Loug Mujhay Hi Kio Send Kartay Hain.
Aisi Kia Baat Ha Mujh Main?
I’m So Sweet Na?…
(‘.’)>(‘.’)
<)( /)(>
. /\ /\ Ammi Meri Nazar Tou Utar Dain…
by Mazhar Khan (few years ago!)
SORRY
Oh don't be confused, SORRY means
S: Some
O: One is
R: Really
R: Remembering
Y: You
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)