Height of Insult on FB
Height of Insult on FB *
.
.
GirL : " Why U LIKE aLL my Comments, Posts & Photos?"
.
... .
.
.
.
BoY : " BeCoz, I wanna See UnLike On Them aLL..!!! " :-P :D
by Pak101.com (few years ago!) / 959 views
Similar Jokes
Wife: Suniye, is sunday mujhes cinema dekhna hai, dher saari shopping karni hai aur five star hotel mein khana
khana hai…..
Husband: Phir aaj mandir chalte hain..
Wife: Mandir kyun ?
Husband: Bheek maangne ke liye….
by Pak101.com (few years ago!)
A doctor of psychology was doing his normal morning rounds when he entered a patient’s room.
He found Patient #1 sitting on the floor, pretending to saw a piece of wood in half.
Patient #2 was hanging from the ceiling, by his feet.
The doctor asked patient number 1 what he was doing.
The patient replied, “Can’t you see I’m sawing this piece of wood in half?”
The doctor inquired of Patient #1 what Patient #2 was doing.
Patient #1 replied, “Oh. He’s my friend, but he’s a little crazy. He thinks he’s a lightbulb.”
The doctor looks up and notices Patient #2’s face is going all red.
The doctor asks Patient #1, “If he’s your friend, you should get him down from there before he hurts himself”
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:btao bacho urdu ki pehli senlint movie kon si thi?
Papu:sir jb filam silent me thi to ap ko kaise pata chala k wo urdu me hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Baap:apni likhai khush khat karo.
Beta:mujhe is ki kia zaroorat hai me bara ho k docter banun ga.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek pathan dosre pathan se!
Yar suna he 2012 tk duniya khatm hojye gi
Dusra pathan:
Asa nhi hoga me ne kal washing machne khridi hy us pe 2014 tk ki guarnty hy.
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU Radio Theek Karwane Gya
Dukandar:Radio To Theek He
Bas Mousam Kharab Hone Ki Waja Se Chal Nai Raha
GOLU:Theek He
Te Mousam Nawa Pa D
by Pak101.com (few years ago!)
Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!
by Pak101.com (few years ago!)
2 Pathan bike per ja rahay the
Police walay ne rok ker
kaha:
pata nai hai ke Double swari per pabandi hai
Pathan: pata hai isi liye to isko wapis chornay ja raha hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boss: Tumhare Father ka kya naam hai?
Servant: Bijli Deen
Boss: Ye kaisa naam hai?
Servant: Sir, pehle unka naam Chiraag Deen tha, lakin jab se Science ne taraki ki hai unhon ne apna naam Bijli Deen rakh lya ha
by Pak101.com (few years ago!)
Miss: Aaj tum late kion aye ho? School 7 baje shuru hota hay, itni dair kion ki?
.
Kid: Miss ap mairi itni fikar mat kia karain, log shak karty hain
by inayat khan (few years ago!)