1 Chor,Police se chupta hua

1 Chor,Police se chupta hua 1 tuti Qabr me lait gya.Qareeb se kuch Pathan guzray to unho ne socha ke shayed log Mayat par Matti dalna bhool gaye.

Fatta fatt Matti dalna shuru kar di. Chor bola:

“Bachao Bachao”

Pathan:

“Oh Khocha Jaldi Jaldi Matti daalo is par to Azaab shuru ho gaya ha..

by Pak101.com (few years ago!) / 891 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

The Comishener

It Was Back Wen All The Riots Were On And Ben The
New 18 Year Old Police Officer Was Called Up Front
Row Of The Riot pack. He Was All Siked Up For It
Until All The Riot Was Charging At Him So He Got
So Scared He Just Turned Back Closed His Eyes
And

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Car Ki Battery

Sardar Car Ki Battery Change Karwane Gaya …
Mechanic:
Sahab, Exide Ki Daal Doon ?
Sardar:
Nahin Yaar,
Dono Side Ki Daal De,
Warna Phir Problem Hogi.

by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend Ne Girlfriend

Boyfriend Ne Girlfriend Ke Purse Mein Se Mobile Phone Nikala Aur Socha Ki Chalo Check Karta Hun Ki Isne Mera Number Kis Naam Se Save Kiya Hai

Aur Jab Usne Apna Number Dial Kiya To Jo Naam Screen Pe Aya Usko Dekh Ke To Bechare Ke Hosh Hi Udd Gaye,

Likha Tha, Recharge Wale Bhaiya.

by Pak101.com (few years ago!)
smoking effects

Smoking effects LIPS

Drinking effects LIVER

Love effcts HEART

|But|

The most danger 1 is STUDY

It effcts the BRAIN

Direct comma :O :O

Avoid it & Enjoy

by Abdul Hannan (few years ago!)
maachis

GOLU ne raat ko uthkar machis jalai Or fir so Gya
MOLU ne poocha kya dekh rahe the
GOLU:-mai dekh raha tha ki tumne BULB Band kiya hai ya nahi...

by tahir bashir (few years ago!)
pathan fractured!

Pathan 2 Doctor:
Poray Jism Main Kaheen Bhe Ungli Lagaon
To Bohat Dard Hota Hai.

Doctor:
Suggested Full Body XRay
When He Checked XRay ,
He Found Frecture In His Ungli.

by Abdul Hannan (few years ago!)
1985 me Guest Ghar aate hi:

1985 me Guest Ghar aate hi:
Kia Haal Hai, Papa kaise hai, Bache theek hai?.

2010 Guests Ghar aate hi:
Patli pin wala charger hai

by Pak101.com (few years ago!)
Funny Ramesh:Hamne Mobile

Funny Ramesh:Hamne Mobile Marriage Bureau Shuru Kiya Hai
Shadi Ke Liye 1 Dabayen,Mangni Ke Liye 2 Dabaye
Suresh:Doosri Shadi Ke Liye Kya Dabaye?
Funny Ramesh: Doosri Shadi Ke Liye Pehle Waali Patni Ka Gala Dabye

by Pak101.com (few years ago!)
pathan to interviewwer

# Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:

Sindhi se:

Q: Taleem
A: B.A

Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.

Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.

Pathan se:

Q: Naam?
A: B.A

Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa Ki Research, Balle Ball

Santa Ne Ek Makkhi Pakdi Or Uske Pankh Todkar
Bola.
Santa: “Udd Jaa Furrrrrrrr!”
Makkhi Nahi Udi…
Fir Bola.
Santa: “Ja Udd Ja Aur Baag Ja”
Makkhi Fir Nahi Udi…
Santa Sochte Hue: “Hmmm, Isse Prove Hua Ki,
Agar Makhi Ke Pankh Tod Do To Wo Behri Ho Jati
Hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook