Palstic k cover me gadha
Kia ap ne kbi ghadde ko palastic cover me lipty dekha hai
nai dekha
are apna i.d card kbi kbi dekh liya karo.
by Sabir shah (few years ago!) / 850 views
Similar Jokes
Hamari Light Tu Ab
Is Taraha Aati Hy
DOst
Jese Shadi k Bad
Beti Bep K Ghar
(‘,’) Acha abbu
<)(\me chaLti
// hon phir aaon gi
agle hafty..;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta class mein – madam maine “abc” yaad karli..
Madam -ok , to sunao..
Banta – abcdefghijklemnopqrstuvwxyz…..
Madam - arey aise nahi ….aise suna A for apple
Banta – ok madam…. A for apple.
by Pak101.com (few years ago!)
Zardari: Gillani sahab,
kahan ja rahay ho?
Gelani: India
Zardari: India kis liye?
Gillani: Sir
Afridi nadan hay kahein wo WORLD CUP sasta na baich de.
by Pak101.com (few years ago!)
BOY: Tum Shadi K Bad Apne Liye Alag Ghar To Nahi Mangogi?GIRL:Nahi me aisi Ladki nahi hu.Tum Apni ma Ko Alag Ghar Dila Dena!
RISHTA WAHI, SOCH NAYEE
STAR PLUS
by Pak101.com (few years ago!)
Mosafir “kya haal hain bhai ?”
conductor “bas theek hay”
“mosafir “main ne aap ka haal poucha hay,na ke bas ka”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Baap Ka Naam ''Google Khan''
Teacher: tumhare baap ka kia naam ha??
Pathan: Google Khan
Teacher: ye kia naam hoa bhla!!
Pathan: ham jahan marzi hon wo mujhe dhond leta ha....
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Naukrani: Memsahab gajab ho gaya, pados ki teen
auraten aap ki saas ko peet rahi hai.
Memsahab: Chalo Jake Dekhte Hai.
Dono ek ke saath balcony pe aayi aur chup chap
tamasha dekhne lagi.
Naukarani: Memsaheb, aap madad karne nahi
jayengi?
Memsaheb: Nahi usko peetne keliye teen hi kafi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shadi Ki Pehli Raat Pathan Ny
Apni Bivi Ko Gulab Ka Phool Diya..
Bivi: Khan Saab' Hum Ko Ye Nai Chahiye,
Koi Sonay Ki Cheez Do..
Phir Pathan Ny Usay
.
.
.
.
.
.
"Neend Ki Goli" De Di.. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sir: Kaunsa bird sabse se Tez udtha hai???
Boy: Haathi. Sir: Nalayak,tera baap kya karta hai??
Boy: woh Shooter hai Daawod gang mei….
Sir: Shaabaash ! haathi !Sahi jawab
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Style of break up:
Boy bought gift for His Girl friend-
GF:Wat the hell would I do with this rocket?
Boy: U wanted stars na?
Now sit on it and GET LOST
by Mohammad Ali (few years ago!)