Santa ko rota dekhkar

Santa ko rota dekhkar Banta ne pucha kya hua?

Santa : Meine 2 ton ka AC kharida,
ghar aakar tola to sir 35 kilo ka nikla!

by Pak101.com (few years ago!) / 1041 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Teri yaad ati hai

Ladka: ghire hue badlo mai teri yaad aati hai,
sawan k aane se teri yaad aati hai, Barish ke bundo
mai teri yaad aati hai,
Ladki: haan haan janti hun mujhe teri chatri deni
hai..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
60th birtday

Santa 60th B'day Bnta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya
he? Snta-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye

by Tanveer Hussain (few years ago!)
hansne ki aawaz

Banta:-santa tere ghar se mujhe hamesha hansne ki aawaz aati rahti hai.

Santa:-are yaar, meri biwi jab mujhe joote se marti hai, agar mujhe lag jaata hai to who hansti hai aur agar nahin lagta to main hansta hoon.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek sharabi dosre se:

ek sharabi dosre se: ek hathi pool mein gir jay
to kaise nikle ga?
dosra: very simple wet ho kar nikle ga.

by Pak101.com (few years ago!)
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?

Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?

Sardar Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Two terrorists were fixing a bomb in a car

Two terrorists were fixing a bomb in a car.Funny
Terrorist1: What would you do if the bomb explodes
while fixing ?
Funny Terrorist2: Don’t worry, I have one more.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Park main romance

Police: Park Me Romance Karte Ho, Bacho pe kya
Asar Parega?
Aadmi: Hum dono Married Hain
Police: To Ghar Me Karo
Aadmi: Tab Iske Husband Par Kya Asar Parega?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Master G Bachy Ka Lunch Kha Gaya.

Master G Bachy Ka Lunch Kha Gaya.

Master G: Beta Ghar Ja Kar Mera Naam To Nahi Bataogy?

Bacha masumiyat sy: Master G Main Ammi Sy Kahun Ga

Ke Meri Roti Kutta Kha Gaya...

by Pak101.com (few years ago!)
Because He Is An Opener

Question: Dhoni asks Rohit to bring a Pepsi. Rohit brings the bottle, but takes it directly to Shewag.

Why?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ans: Because Shewag is an opener.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Drinking n driving dono

Santa: Drinking n driving dono nalo naal nai ho sakde.
Banta: Y?

Santa: Je speed breaker aa gaya taa peg dul jau.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook