Maths teacher: jab mai tumhare
BE-IZZATIIII...!!!
Maths teacher: jab mai tumhare jitna bada tha, mere maths mein 100 marks aate the.
Student: Sir, aapko koi acha teacher padhata hoga.
by Pak101.com (few years ago!) / 1005 views
Similar Jokes
1 sardar toilet me baitha tha
samne likha tha pani ka ziyada istamal karen.
Sardar baithe baithe 3 lote pee gia.
by Sabir shah (few years ago!)
GOLU ne naya Saloon khola.
1 Aadmi Shave karane aaya.
GOLU-Muchhe rakhni hai?
Man-Ha.
GOLU Muchchhe kaat ke-Lo ji rakh lo jaha rakhni hai
by Pak101.com (few years ago!)
Musharaf: Agar mey Plane sey 1000 ka note phenkoon, to?
Adviser: Aik Pakistani ka bhala hoga.
Musharaf: Agar 500 k 2 note, to?
Adviser: 2 ka bhala hoga.
:-) Musharaf: Agar 100 k 10 note, to???
Advider: Is tarah to 10 ka bhala hoga magar aap jump laga do to poorey Pakistan ka
bhala hoga
by Abdul Sami (few years ago!)
Santa Market Ja Raha The Achanak Ek Ladki Usse Takrai Aur Boli.
Ladki Muskurate Hue: “I Am Sorry”
Santa Khush Hote Hue: “I Am
Santa Singh, Nice To Meet You Miss Sorry“
by Pak101.com (few years ago!)
Gabbar ne sholey film me thakur ke haath Q kate the nahi pata Q ki thakur Gabbar ko sms nahi karta tha baki samajhdar ko ishara kafi hai
by Pak101.com (few years ago!)
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'
EK STATIOON PY TRAIN RUKI'
EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;
SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Beemarchand ko dengu ho gaya
aur wo hakim ke paas ilaz ke liye gaya
Hakim : Kaise aana hua beta
beemarchand : Jee tabeeyat ttheek nahin hai. Liver mein pain ho raha hai
Hakim : Daaru peete ho
beemarchand: Haa. peeta hu... per abhi chhota Peg hee banaana ..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Ne New Car Li
Aur Drive Pe Nekla Thora Agay Gaya
To Toll Plaza Aya Admi Bola Han Khan G!
Pathan Bola Full Kar Do
by Abdul Hannan (few years ago!)
Train station par ruki. Ek aadmi khidki ke paas baethe santa se- Kaun sa station hai?Santa bahar dekh kr kuch der soch kar "lag to Railway Station raha hai".
by Pak101.com (few years ago!)
Height of gawarpan..
Boy : "kya tum facebook use karti ho.. ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl : "nahi
mai bachpan se hi gori hu
by Pak101.com (few years ago!)