Agle Janam Ka Moh Achha Nahi
Santa Market Ja Raha The Achanak Ek Ladki Usse Takrai Aur Boli.
Ladki Muskurate Hue: “I Am Sorry”
Santa Khush Hote Hue: “I Am
Santa Singh, Nice To Meet You Miss Sorry“
by Pak101.com (few years ago!) / 1514 views
Similar Jokes
Santa omllett bna rha tha usne anda toda to anda khali nikla
Snta hairan hokar bola ghorklyug ab murgi b ABORTION krwane lagi he. !!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
ek aadmi Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye
Restaurant Mein Jata Hai.
Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.
Waiter: “Aapka Bill Sir”
Aadmi: “Yeh Lo Mera Card”
Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration
Card Hai”
Aadmi: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai
All Cards Are Accepted.”
by Pak101.com (few years ago!)
A small boy, his father and father's friend went to a Restaurant.
Father: waiter, 2 beer & 1 ice cream.
Boy: y daddy ur friend don't like beer ah?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Kisi Wajah Se Fansi Ki Saza Hui Thi.
Jailer Ne Fansi Chadane Se Pahle Us Se Puchha
Jailer: “Faansi Se Pehle Kisi Se Milna Chahoge?”
Santa: “Haan, Biwi Se”
Jailer: “Kyun Maan-Baap Se Nahi Miloge?”
Santa: “Maan-Baap To Agla Janam Hote Hi Mil Jayenge, Biwi Ke Liye 21 Saal Wait Karna Padega“
by Pak101.com (few years ago!)
Wife to husband:- Tum bahar jate ho toh hamesha darr laga rehta hai
Husband:- Don’t worry jaldi aajaunga.
Wife:- Tumhari issi baat ka toh darr laga rehta hai..
by haleema sadia (few years ago!)
Pathan: Aj Humra Juma Ka Namaz Nikal Gya, Dost: Kese?
Pathan: Imam Sab Bola
Apny Mobile Band Krden,
Humara Ghar Pe Tha.Jab Band
Kr K Aya To Jamat Nikl Gya…!;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Shakhs (doosray say): Mein M.A pas hon.
Doosra shakhs mein poori ABC pas hon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1Pthan k ghr Gas ka bill 50,000 aya
1Pthan k ghr Gas ka bill 50,000 aya
Wo sui gas ofice gya Or oficer se bola:
Tm log muje ye btao begherto ?
Kya dozkh ka pipe mere ghr se ja rha h:
by Mohammad Ali (few years ago!)
Hello G! Main Shahrukh Khan bol raha hoon "KO BANEGA KARORPATI" se mere samne aapki girl friend bethi hain jo ke bohat acha khail khail rahi hian, Ab agli awaz unki hogi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . "BACHAO, BACHAO, BACHAO
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mil gaya,
Mil gaya mughe KOI mil gaya…..
oye oye mil gia
mil gia , oye mil gia
sach me mil gaya Yaar…………..
April main mara SMS padhne wala ik or FOOL mil gaya,
HELLO FOOL
by Abdul Hannan (few years ago!)