Agle Janam Ka Moh Achha Nahi

Santa Market Ja Raha The Achanak Ek Ladki Usse Takrai Aur Boli.

Ladki Muskurate Hue: “I Am Sorry”

Santa Khush Hote Hue: “I Am

Santa Singh, Nice To Meet You Miss Sorry“

by Pak101.com (few years ago!) / 1512 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar

Sardar 2 hotel manager: Jaldi chalo, meri biwi khidki se kud kar jaan dena chahti hai ....
Managr: wht can i do? ..
Sardr: Abe,khidki nahi khul rahi hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wif vs hasband

Wife:michein kab lagti hain.
Husband :koi khas mausam nai huta jab kui such bat kehta hai mirchein usi waqt lag jati hain.

by Sabir shah (few years ago!)
2 Mohabbat Karnay Walon Nay

2 Mohabbat Karnay Walon Nay Khudkushi Ka Irada Kia.
10 Manzila Building Say Pahlay Boy Nay Jump Lagai.
Girl Nay Apni Ankhain Band Kar Leen
Or Yeh Kehtay Huye Wapis Janay Lagi K
Mohabbat Andhi Hoti Ha.
Boy Nay Hawa Main Ye Sun Kar Apna Perashoot Khol Dia
Or Kha, Pyar Kabi Marta Nahi.
Lover’s Of 2013 Aashiqui 3.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband wife mein ladai hoi

Husband wife mein ladai hoi

Husband wife mein ladai hui,

Husband ghar se chala gaya ,

Husb:Raat ko phone pe ,"Khane main kya hai"

Wife:Zeher.

Husb:Mai der se aaoonga, tum kha kar so jana:

by Pak101.com (few years ago!)
what is the meaning of SMS ?

Sardarji, tell me ….,
what is the meaning of SMS ?
Sardar angrily said, i know -
it means….S – Sardaron keM – Mazak udane kiS – Service

by hearthackervsgirls (few years ago!)
garam pani

Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur raha tha!

Wife romantic hokar: Kuch karne ka irada hai kya?

Santa 2 thappad maar ke bola: Mere garm pani se kyu nahayi!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
incocence

pathan ny 100 ka balance galt no py bhej diya phir call ki ore kaha: o yaar hamara100 rupya wapis karo.
PUNJABI:lekin mjy tow 80 rupy mily hein.
PATHAN: ok mein20 ore bhejta hn.

by sarmad abbas (few years ago!)
Aik bacha apne baap ka naam

Aik bacha apne baap ka naam 1000 Watts kay bulb pay likh reha hota hai.
Baap bache se poachta yeh kya ker rahe ho?
Bacha: Aap ka naam roshan ker reha hu.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ki collage mein

Santa ki collage mein ek friend bani
usne ek sher sunaya

Santa ka sher:Is tarah mujhe apni taraf mat khicho sanam branded t-shirt hai fat gayi to bahut marunga

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Friend Se

Sardar Friend Se:
Aaj Raat Mein Nahi Soun Ga.
Friend: Kyon?
Sardar:
Khwaab Mein Pathan Se Larai Ho Gayi Hai.
Friend: To Kya Hua??
Sardar: Aaj Woh Bandy Le Kar Aye Ga

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook