Pathan

Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche bhagty tu 80 rupey bach jaty

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 910 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Dost ruthey to rab ruthey

Dost ruthey to rab ruthey.

phir ruthe to jag chutey.

agar phir ruthey to dil tutey

or agar phir bhi ruthey to utar chappal

mar saley ko jab tak chappl na tutey.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Hathi Aur Kele Ki Game

Ek Baar Ek Hathi Tha, Uske Samne 12 Kele The, Usne 11 Kele Liye, 1 Nahi Khaya Batao Kyun?
Kyun Ki 1 Kela Plastic Ka Tha.

Chal Ek Aur Is Baar Phir Hathi Tha, Phir 12 Kele, Usne 12 Ke 12 Nahi Khaye, Batao Kyun?
Is Baar Hathi Plastic Ka Tha.

Chal Ek Aur, Is Baar Asli Hathi Tha, Asli 12 Kele, Usne 12 Ke 12 Nahi Khaye, Bata Kyun?
Kyun Ki Kele TV Mein The.

Chal Ek Aur, Is Baar Phir Asli Hathi, Asli Kele, Hathi Aur Kele Dono TV Mein, Phir Bhi Nahi Khaye, Batao Kyun?
Dono Alag-Alag Channel Pe The.

Chal Ek Aur Is Baar Phir Asli Hathi Asli Kele, Dono 1 Hi Chhanel Pe The, Phir Bhi Nhi Khaye, Batao Kyun?
TV Band Tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Birth day gift

Girl:meri birth day hai kia gift do ge?
Shaikh:kia chahye?
Girl:ring
shaikh:ring dounga par attand nai karna balance kam hai

by Sabir shah (few years ago!)
Hair cutting

Santa Hair cutting k kitne lete ho?
Banta Barber:- Rs 30
Santa:- Shaving ke?
Banta:- Rs10
Santa:- Shave My Head

by Tanveer Hussain (few years ago!)
College Me Ladkiyon Ke Kitne Nam Hote Hai ?

1st Girl…College Me Ladkiyon Ke Kitne Nam Hote Hai ?

2nd Girl…5 1.Meri Vali 2.Teri Vali 3.Teri Bhabhi 4 .Meri Bhabhi Or Na Pate To 5.Kamini Saali

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tumhe kyu arrest kiya gayaa hai?

Santa: Tumhe kyu arrest kiya gayaa hai?

banta: maine 50 rupaye ka chillar diya. isliye.

santa: usme kya galti hai?
banta: maine chillar mein do 25 rupaye ka note diyaa tha :-)

by Pak101.com (few years ago!)
waqas bhai

Dulha Kmray Me Aatay Hun
Chair Se Takra K Gir Gya,
Dulhan (Ghabra k)Waqas Bhai
Aaram Se…
MORAL:Or Kro CznO sy Shadi:-)

by itrat batool (few years ago!)
Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye

Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.

Sales man : Magar computer me inka kya kaam?

Santa : Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai!

by Pak101.com (few years ago!)
Bat ko mzak me ni lena..

Bat ko mzak me ni lena..
Jab se nayaa saal shuru hua hai tab se ap keh rahay ho k
Ye 2 Hazaar Tera Hai.
(2013)
To Plz mere 2 Hazaar mujhe day kar kahaani khatam karo.
Eid Ki Shoping Karni Hai…!!

by Mohammad Ali (few years ago!)
Nazrian jhuka ker chalo

jab be gali me chalo nazre juka kar chalo es se app
ke ezat nai barte balke
kise ke gere hove pasie milne ke chance be bar jate
hain.....

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook