Bubbli ne ghar se bhag k shadi ki

Bubbli ne ghar se bhag k shadi ki
5 din bad Bubbli rote hove waps aagae
Baap:Ab kyu aai ho?
Bubbli:
Papa wo BMW ka driver nikla
N95 b china wala tha

by Pak101.com (few years ago!) / 1024 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Gor job interview question

For job intrview Question.
British to Sardar: “where is abu dabi?”
Sardar:
“jis qubrastan ty Ami Dabi,
Ody naal e zara para kr k Abu dabi”.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Apki Akhein Jheel Jaisi Gehri Hain

Apki Akhein Jheel Jaisi Gehri Hain
Jee Chahta He
K
In Me
.
... .
.
.
Machhliyan Chord Du. ><(((:> ><((((:> ><((((:> ><
(((:>

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sardar

Ek sardar Kele ke chilke se fisal kar gir gya

Aage phir dusre chilke se gir gya
ab teesre chilke ko dekh kr k bola...??

Shit ab phir se girna padega

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ne Kafan Ki Shop Kholi

Pathan Ne Kafan Ki Shop Kholi.

Logon Ne Usay Bohat Mara Qyun?

Qyun K Us Ne Shop Par Likha Hua Tha

Bara Kafan Leny Par Bachay Ka Kafan FREEEE…….

by hearthackervsgirls (few years ago!)
She Is Kidding…

Teacher: She Is Kidding…

Translated In Hindi…

Punjabi:
Woh Bachey Dey Rahi Hai

by Mohammad Ali (few years ago!)
Q-Insan or janwar k bacho me kya

Q-Insan or janwar k bacho me kya fark hota H
An-Ullu k bache bade hokar ullu,Gadhe k Gadhe Bante H
jb ki Insan k bache Gadhe,Ullu dono ban Skte H

by Pak101.com (few years ago!)
Agar is sms ko delete kiya to kutta



Agar is sms ko delete kiya to kutta..

Forward kiya to chutiya..

Save kiya to haraami..

Kuch nahi kiya to gandu..

Reply kiya to bharwa..

Ab ker le jo ker sakta hai..

Ghussa huwa to gand phaar dun ga..

Or muskuraya to chod dun ga..

Or agar mujhe dubara fwd kiya to lulli kaat dun ga.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik Pathan Cycle Sath Lay Kar Bhaga

Aik Pathan Cycle Sath Lay Kar Bhaga Ja Raha Tha
Rastay May Kisi Nay Kaha K
Khan Sahib Chay To Petay Jao
Khan: Agr Itna Time Hota
To Cycle Pay Na baith Jata

by Pak101.com (few years ago!)
Sachha Pyar Ise Kahte Hai

Ladki Ne Apne Boyfriend Ko SMS Kiya

Ladki: “Jaanu, Agar Tumhara SMS Nahi Aya, Toh Mein Roti Nahi Khaungi”

Ladka Uske Pyar Ko Dekhte Hue Khushi Se Bola: “Sach?”

Ladki: “Haan, Mein Sirf Paneer Parantha, Ice-Cream Kha Ke Guzara Karlungi“

by Pak101.com (few years ago!)
A sardarji goes to

A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.

Waiter: Oh! you can't get it
because he is the owner of restaurant.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook