Pathan

Ek pathan bus me jarha tha,
saamney bethi aurat apny bachy ko bar bar bol rhi thi jaldi ye biscuit khalo warna me un uncle ko dydun ge.
pathan tang a kar bola"
.
O khala jaldi faisla kro hum 4 stop aagay aa gaya hay

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 909 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Commerce professor asks

Commerce professor asks the student: what is the most important source of finance for starting business? Student: "Father in law".

by khalid hussain (few years ago!)
Beta is bar exam may pas ho

Baap: Beta is bar exam may pas ho fail bike zaror dilaonga..

Larka: khush ho k konsi abbu

Baap: Pas howa tu HONDA 70 collage jane k lie. Aor fail howa tu YAMAHA 100 doodh pechne k lie

by hearthackervsgirls (few years ago!)
14 injection

Munna bhai: Abe circuite bata, agar bina dato ka
kutta kate to kya karne ka?
Circuite: simple he na bhai, bole to bina sui k 14
injection lagane ka.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar

A girl and Sardar were in love
Larki: Sardar jee ap mairi bilkul parwa nahi hai!
.
Sardar: Oye Pagli ! pyar karnay walay kesi ki parwah nahi karay

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan

Ek pathan aur ek Sardar ka interview tha..
.
PATHAN se:
Q: Taleem?
Ans:B.A
.
Q: Pakistan kb bna?
.
Ans:koshish pehle se chal rhi thi pr 1947
.
Q: Pakistan ka pm kon hy?
Ans: buht ae gae lekn ab geelani shab..
.
SARDAR ye sub sun raha tha usne teno ans yaad krlie
1- B.A,
2- 1947,
3- Geelani
.
ab SARDAR se.
.
Q: Naam?
Ans:B.A
.
Q: Kab paida hoay?
Ans: koshish buhot pehly jari thi per 1947
.
Q: Baap ka naam?
Ans: wese to kitne aaye gaye lekin ab geelani sahab hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa-ALLAH k Naam pe Kuch de do

Santa-ALLAH k Naam pe Kuch de do
Banta 100 ka Note Dikhate Hue Kya Tumhre Paas 50 he
Bhikari Khushi se
Ji ha
B:To Pehle wo Kharch kar

by Pak101.com (few years ago!)
Wife was Teaching

*Wife was teaching Grammar*

Wife: "I am Beautiful",
Which tense is this?

Santa : Past tense!!

by Pak101.com (few years ago!)
MAREEZ: Mujhe Ajeeb Si Bimari Ho Gaee Hai

MAREEZ: Mujhe Ajeeb Si Bimari Ho Gaee Hai,

Jab Biwi Bolti Hai
Toh Mujhe Kuchh Sunai nahi Deta.

Dr. : Yeh BIMARI nahi ALLAH Ki MEHARBANI hai.

by Pak101.com (few years ago!)
SANTA Ki Beti "LAADO"

SANTA Ki Beti "LAADO"
Bachhpan Se Japan Mei Thi, Wo Plane se India Aai Pr raaste Se Return Ho Gyi
Q ki Board Lga Tha
'Na Aana Is Desh Meri Laado"

by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari Pathan Se:

Bhikari Pathan Se: Mujhy Khaany ko Kuch Mil Sakta hai.

Pathan: Kal Ki Roti Kha lo Gay?

Bhikari: G Han.


Pathan: Acha to Phir Kal Time Se Aa Jana

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook