Pathan
Ek pathan bus me jarha tha,
saamney bethi aurat apny bachy ko bar bar bol rhi thi jaldi ye biscuit khalo warna me un uncle ko dydun ge.
pathan tang a kar bola"
.
O khala jaldi faisla kro hum 4 stop aagay aa gaya hay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 909 views
Similar Jokes
Commerce professor asks the student: what is the most important source of finance for starting business? Student: "Father in law".
by khalid hussain (few years ago!)
Baap: Beta is bar exam may pas ho fail bike zaror dilaonga..
Larka: khush ho k konsi abbu
Baap: Pas howa tu HONDA 70 collage jane k lie. Aor fail howa tu YAMAHA 100 doodh pechne k lie
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Munna bhai: Abe circuite bata, agar bina dato ka
kutta kate to kya karne ka?
Circuite: simple he na bhai, bole to bina sui k 14
injection lagane ka.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A girl and Sardar were in love
Larki: Sardar jee ap mairi bilkul parwa nahi hai!
.
Sardar: Oye Pagli ! pyar karnay walay kesi ki parwah nahi karay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek pathan aur ek Sardar ka interview tha..
.
PATHAN se:
Q: Taleem?
Ans:B.A
.
Q: Pakistan kb bna?
.
Ans:koshish pehle se chal rhi thi pr 1947
.
Q: Pakistan ka pm kon hy?
Ans: buht ae gae lekn ab geelani shab..
.
SARDAR ye sub sun raha tha usne teno ans yaad krlie
1- B.A,
2- 1947,
3- Geelani
.
ab SARDAR se.
.
Q: Naam?
Ans:B.A
.
Q: Kab paida hoay?
Ans: koshish buhot pehly jari thi per 1947
.
Q: Baap ka naam?
Ans: wese to kitne aaye gaye lekin ab geelani sahab hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa-ALLAH k Naam pe Kuch de do
Banta 100 ka Note Dikhate Hue Kya Tumhre Paas 50 he
Bhikari Khushi se
Ji ha
B:To Pehle wo Kharch kar
by Pak101.com (few years ago!)
*Wife was teaching Grammar*
Wife: "I am Beautiful",
Which tense is this?
Santa : Past tense!!
by Pak101.com (few years ago!)
MAREEZ: Mujhe Ajeeb Si Bimari Ho Gaee Hai,
Jab Biwi Bolti Hai
Toh Mujhe Kuchh Sunai nahi Deta.
Dr. : Yeh BIMARI nahi ALLAH Ki MEHARBANI hai.
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA Ki Beti "LAADO"
Bachhpan Se Japan Mei Thi, Wo Plane se India Aai Pr raaste Se Return Ho Gyi
Q ki Board Lga Tha
'Na Aana Is Desh Meri Laado"
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari Pathan Se: Mujhy Khaany ko Kuch Mil Sakta hai.
Pathan: Kal Ki Roti Kha lo Gay?
Bhikari: G Han.
Pathan: Acha to Phir Kal Time Se Aa Jana
by Mohammad Ali (few years ago!)