Itne dino baad aaj books kholi
Itne dino baad aaj books kholi to 1 raaz khula.
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ye ni aata
Ye ni aata
Ye ni aata..
Oh teri!!!! ye b ni aata..! :-D
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 791 views
Similar Jokes
A college student in a philosophy class was taking
his first examination.
On the paper there was a single line which simply
said: "Is this a question?" - Discuss.
After a short time he wrote: "If that is a
question, then this is an answer."
The student received an "A" on the exam.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Maa Khushkabri Hai
Sardar On Phone :
Maa Khushkabri Hai
Maa: Bol Beta
Sardar: Hum 2 Se 3 Ho Gaye
Maa :
Mubarak Ho ,Beta Hua Ya Beti?
Sardar:
Meri Biwi Ne Dusri Shadi Karli..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Judge: You are crossingthe limits.
Lawyer: Kaun Saala aisa kehta hai?
Judge: How dare you callme saala?
.
.
... .
.
.
Lawyer:My Lord, I said kaun ‘Sa Law’ kehta hai?
by Pak101.com (few years ago!)
AAJKAL ki Nojwan Nasal K Bigrne ki Waja?
Mobile??
Media??
Intrnet??
Nahi
10th class ki Urdu ki Ghzlen;-)
Achy se Achy Bchy ko Ashiq
Bna dti hen:-)
EXAMPLE :-
Deedar ki Talab he to Nazre
Jamaye Rakh
Ghalib…
Parda ho ya naqab, Sarakta
Zaroor hy
by Abdul Hannan (few years ago!)
3 Kale Dosto Ko GOD Ne Vardan Offer Kia
1st-Muje Gora Bana Do
2nd-Muje B
3rd-Hi Hi Hi,Inko Fir Se Kala Bana Do
Moral-Kch Dost Kamine Hi Rehte H
by Pak101.com (few years ago!)
A man to Santa:
Your friend is kissing your wife in your home.
Santa rushes home and came back within
half an hour and slapped the man
and said:
“He’s not my friend.”
by Mohammad Ali (few years ago!)
A Sardar Was Drying Some Fruits
In The Sunlight And Then Eating Them Some 1 Asked What R U Doing?
Sardar:I Am Weak
The Doc Has Advised Me To Eat Dry Fruits!
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse - "Mubarak ho.. Sardarji.. aap papa ban
gaye.."
Sardarji - " Meri wife ko nahi bolna.. main use
SURPRISE
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ne machis KI tili jalai
na jali
dosri jalai
na jali
tisri tili jalai
wo jal gai
to Pathan ne jaldi se bujha di
aur bola
ye kaam ki hai rakh leta hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek admi Coffee Shop pr gaya aur coffee ka order diya.
Waiter order lekar gaya Aur door ja kr kuch ishara krne laga.
Thori der baad usne BiLL la kr rkh diya.
Pathan Admi: Ye kya! Meri coffee kahan hai?
Pathan Waiter: Samajhdaar k liye ishaara hi COFFEE hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)