Rajnikant went to world
Rajnikant went to world cooking championship...
Of course rajni won
but guess what he made in finale???
.
.
.
.
.
Lal mirch ki meethi kheer..
by Pak101.com (few years ago!) / 955 views
Similar Jokes
3 charsi motorcycle per ja rahe the
Darmyan wle ko AWAZ sunai di
““““ thaaaaaa ““““`
Usne apne aagy wale se pocha
“Goli tenu vajji a?”
usne kaha ‘nai’.
usne apne peechy wale se pocha
“te fer Goli tenu vajji a?”
wo b bola ‘nai’
Wo Khud neechy gir gya:
“Le fer Menu e vajji oou”
by Mazhar Khan (few years ago!)
Psychiatrist: "What`s wrong with your brother?"
Sister: "He thinks that he`s a chicken,"
Psychiatrist: "I see. And how long has he been acting like a chicken?"
Sister: "Three years. We would have come in sooner, but we needed the eggs."
Psychiatrist: "What`s your problem?"
Patient: "I think that I`m a chicken."
Psychiatrist: "And how long has this been going on?"
Patient: "Ever since I was an egg."
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
RAAZ-Tumhari ankhen ktni hasen hai
Grl-Choro na
RAAZ-Tumhare bal ktne khubsurat hai
Grl-Choro na,Aap B
RAAZ-Itne der se chor hi rha tha
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke "hum ne Haj bhi kia hai"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
4 Pathan train k piche bhag rahe thay
4 Pathan train k piche bhag rahe thay,
2 charh gaey
To train men logon ne kaha
WELDONE
Pathan: khaak well done?
Jana to unhen tha hum to chorne aaey thay.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Jailar : Phaansi Se Pehley Kis Se Milo Gay?
Santa : Bivi Se
Jailar : Maa Baap Se Nahi ?
Santa : Maa Baap to Paida Hote Hi Mil Jayen Gay
Biwi ke Liye Sala Phir 28 Saal Intezar Karna Parega…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik Aadmi Apne Dost Ki Qabar Par
Phool Daal Raha Hota Hai
Aur Brabar Men Bhi
Aik Aadmi Apne Dost Ki Qabar Par
Chawal Daal Raha Hota He
Pehla Aadmi : Ye Tumhara Dost Phool Sunghne Kab Uthe Ga?
Doosra : Jab Tumhara Dost Chawal Khane Uthe Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?"
circuit:"simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri.
by Abdul Basit (few years ago!)
I think I need glasses
Patient: Doctor, I think I need glasses.
Teller: You certainly do! This is a bank.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Me tumhari yaad me 15 Din me hi aadhi mar gai ho..Mujhe leyne kab aarahe ho..?
Husband: 15 Din Baad..!
by hearthackervsgirls (few years ago!)