Ay Logo!
Ay Logo!
Yad Rakho Wo
Ghar
Zamin Pe
Sitaron Ke
Tarah Chamky
Ga Jis Ghar Mai
U.P.S Ho
(',')/ Oh Teri
<)( Kher Gehri
Bat Kar Diya
Yar..!
by Mazhar Khan (few years ago!) / 825 views
Similar Jokes
1 Pathan Ne Shadi K Liye
1 Zaheen Larki Talash Ki…
Lekin Us Larki Ne Shadi Se Inkar Ker Diya…
.
.
Kyon…?
Kyon K Wo Waqai Zaheen Thi…
by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga
PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do.
by Zia Rasool (few years ago!)
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho
Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Sardar Ne Frog Se Pucha:
Sardaro Me Dimag Hota Hai?
Frog Ne Kaha Nahi Aur Pani Me Kood Gaya..
Sardar: Isne Sucide Kyu Kar Diya
by Pak101.com (few years ago!)
In exam hall a girl 2 santa:
Mujhe bas is ans ki starting bata do baki main likh lungi."
SANTA ne dhyan se idhar-udhar dekha,fir dhire se bola:
"The"
by Pak101.com (few years ago!)
1 student ne MBA ka form bharty howe 'Watchman' se pocha:
Janab ye university kaisi hai?
.
Watchman: Boht achi university hai, Mai ne bhi yahan se MBA kia hai.
by inayat khan (few years ago!)
Dhoni son: ather is hitting many sixes mom,Dhoni wife: dear that is not match it is thumpsup advertisement yaar.hahaha
by Pak101.com (few years ago!)
Customar (hotel manger se-subah ke waqt mai baid
pe breajfast lena pasnd krta hu
Manegar-no problam lekin apko apna bed neche
restra me lana hoga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shehri Bacha: Papa Aaj BohaT Garmi Hy
Papa:Hum Aaj Hi A/C Lagwa Ly Gay
Paindu Bacha: Abba Aj Bari Garmi Ay
Abba: Ja Kanjra Tind Karwa K Aa Tenu Hosh Aaway
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sahab ki Lottery Mai PARIS ka Tour Nikla
Usne apni BV ko phone kya:
“Janu mere Sath Paris chalo gi?”
BV Khushi se boli:
“Yes, Bilkul, Paris Jana to mera khuwab tha,
Zarur chalu gi.
Par
Aap kon sahib bol rhe hain?”
by Pak101.com (few years ago!)