Ay Logo!

Ay Logo!
Yad Rakho Wo
Ghar
Zamin Pe
Sitaron Ke
Tarah Chamky
Ga Jis Ghar Mai
U.P.S Ho
(',')/ Oh Teri
<)( Kher Gehri
Bat Kar Diya
Yar..!

by Mazhar Khan (few years ago!) / 825 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan Aur Zaheen Larki

1 Pathan Ne Shadi K Liye
1 Zaheen Larki Talash Ki…
Lekin Us Larki Ne Shadi Se Inkar Ker Diya…
.

.
Kyon…?
Kyon K Wo Waqai Zaheen Thi…

by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN

PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga
PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do.

by Zia Rasool (few years ago!)
Boy; I love you…,

Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti :)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Isne Sucide Kyu Kar Diya

Ek Sardar Ne Frog Se Pucha:
Sardaro Me Dimag Hota Hai?

Frog Ne Kaha Nahi Aur Pani Me Kood Gaya..

Sardar: Isne Sucide Kyu Kar Diya

by Pak101.com (few years ago!)
In exam hall a girl 2 santa

In exam hall a girl 2 santa:
Mujhe bas is ans ki starting bata do baki main likh lungi."

SANTA ne dhyan se idhar-udhar dekha,fir dhire se bola:

"The"

by Pak101.com (few years ago!)
student life

1 student ne MBA ka form bharty howe 'Watchman' se pocha:
Janab ye university kaisi hai?
.
Watchman: Boht achi university hai, Mai ne bhi yahan se MBA kia hai.

by inayat khan (few years ago!)
Dhoni son: ather is hitting

Dhoni son: ather is hitting many sixes mom,Dhoni wife: dear that is not match it is thumpsup advertisement yaar.hahaha

by Pak101.com (few years ago!)
Breakfasts lena passand kerta hun

Customar (hotel manger se-subah ke waqt mai baid
pe breajfast lena pasnd krta hu
Manegar-no problam lekin apko apna bed neche
restra me lana hoga

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shehri Bacha: Papa Aaj BohaT Garmi Hy

Shehri Bacha: Papa Aaj BohaT Garmi Hy

Papa:Hum Aaj Hi A/C Lagwa Ly Gay

Paindu Bacha: Abba Aj Bari Garmi Ay

Abba: Ja Kanjra Tind Karwa K Aa Tenu Hosh Aaway

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sahab ki Lottery Mai PARIS

Ek Sahab ki Lottery Mai PARIS ka Tour Nikla
Usne apni BV ko phone kya:
“Janu mere Sath Paris chalo gi?”
BV Khushi se boli:
“Yes, Bilkul, Paris Jana to mera khuwab tha,
Zarur chalu gi.
Par
Aap kon sahib bol rhe hain?”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook