“Noor sb larkon say baat karti hy”
“Noor sb larkon say baat karti hy”
Teacher: Btao iss sentence main Noor kiya hy?
Pathan Student: Master j Noor Bayghairat hy.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1007 views
Similar Jokes
Santa ki Taang me Gehra Cut lag Gya Nurse-Is Me 10 Tanke Lgenge
S-Kitna kharcha hoga?
Nurse-3000
S-Tanka Lagwana He Karhai Nai Karwani
by Pak101.com (few years ago!)
Ik accident hoya, bohot bheer ikathi ho gi.
Santa Kumar nu agge ja ke dekhan da moka nahi c mil reha. Clever Santa cried: "Hai mera bapu…"
Bheer ne Santa nu agge jan dita. Agge ja ke dekhya ta…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...khota marya pya c !!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl boy se bolti h tum kitne bhai bahen ho
Boy- hum 7 bhai bahen h
Girl - Q baap ko or kuchh kaam nahi tha kya
Boy ladki se bolta h tum kitne bhai bahen
Girl - hum 2 bhai bahen h
Boy - Q baap me dum nahi tha kya
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Shirt k liye kapda dikhaiye
Salesman plain me dikhau?
Sardar nahi,
Helicopter me dikha saale Bandar ki aulad…
Sardar dekha ni ki mazak shuru.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Lady to Doctor:
Mera Beta Motor Cycle Se Gir Gaya Hai.
Doctor:I Can't Understand Urdu, Talk to Me In English.
Lady: My Londa Gironda from Hero-Honda.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Tanki Saaf Karne Chatt Pe Gayan Tanki Per Qawwa Betha Tha
Pathan Jaldi Se Neeche Utra
Or Seerhi Hata K Bola:
Beta Mai To Utar Gaya
Tu Kese Ayega
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife:Is Saal Rozay Rakho Gai?
Husband:Nahi
Wife: Aur Taravih Perho gai?
Husband: Mushkil Hai
Wif: Aur Aftari Kero gai?
Husband: Zahir ha
Kia bilkul he kafir smja hua hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardarji is trying to commit suicide on the railway tracks and he takes along some wine and chicken with him.
Railway track
Somebody stops him and asks, kya hai, ye sab kyon leke baithe ho?
Sardarji replies, Saali train late aati hai kahin bhook se na mar jaun
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar library me 3 Ghante 1 Book padhne k Baad bola SO BORING itne sare characters but no story.
Librarian-
Sardar Ji, wo TELEPHONE DIARY thi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO ke
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)