3 Rupees nd 500 msg
Larkay wale:
Aap ki beti kuch karti hai?
Larki ki amma…
Haan jii
MASHAALLAH
Rozana 3 rupee mai 500 sms krti hai..A.M.A
by Abdul Sami (few years ago!) / 913 views
Similar Jokes
Memon Ka 1 Rupia Chhat Se Gir Gaya,
Memon Neeche Pohncha To Rupia Nahe Mila
Kion??
Memon Rupiay Se Pehley Pohnch Gaya Tha!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bap ki death pe sardar bahut ziyada ro raha tha itne me phone aya to sardar ne aur bi ziyada rona shoro kar dia.:
dost:kia howa.
Sardar:meri behan ka phone tha us ka baap bi mar gaya hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Twin babies born in a SARDAR's House.
Twin babies born in a SARDAR's House.
SARDAR G could not sleep whole night Continuosly thinking?
?
?
?
?
?
?
?
Who is the father of second !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Sheikh Ka Beta Apni Girl
Friend Ke Saath Ghoom Ke Ghar Aaya To Baap Ne Puchha.
Baap: “Kitne Paise Kharch Kiye?”
Beta: “50 Rupaye”
Baap: “Itne Sare?”
Beta: “Abba, Us Ke Pass 50 Hi The“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Engineering Collage Se Tum Kya Samajhte Ho.
Pappu: Jab 12th Main acche Marks Aane Par Punishment Nilta Hai, To Engineering Collage Main Jaana Padta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
A child said to a pregnant lady
ye pait me kia hy ?
Lady: is me mera pyara sa or cute sa baby hy
Child: itna pyara tha to khaya Q moti...
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. Apna 1st operation mukamal karne k bad opretion theater se bahar aya
asman ki tarf dekh kar bola
ya Allah mera pehla tohfa qabool kar
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan Raat Ko 1 Admi Ne
Pathan: Raat Ko 1 Admi Ne Chaku Dekha Kar Loot Lia,
.
.
Dost: Lekin Tumhare Pas Tu Hamaisha Pistol Hoti Hai Na,
.
.
.
Pathan: Wo Main Ne Chupa Di Warna Wo Bhi Le Jata….
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Hawai Jahaaz Tak Jane Ki Kya Jarurat Hai
Mar 29, 2008 Author: admin | Filed under: Latest Jokes
Sardar: Shirt K Liye Badhiya
Kapda Dikhana
Salesman: PLAIN Me Dikhau?
Sardar:Hawai Jahaaz Tak
Jane Ki Kya Jarurat Hai
Yahi Dikha Na
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail ka inteqal ho gya.
Uska dost uske B.V k pas aya aur bola:
Kya mei us ke jga le skta hun?
.
B.V:Mujhe tu koe etraaz nhe
.
.
.
Qabristan walo se pooch lo !!
by hearthackervsgirls (few years ago!)