Wedding Anniversary
Wife: Darling today is our Anniversary, what should we do?
Husband: Let us stand in silence for 2 minutes..!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1036 views
Similar Jokes
Ek bar kuch banda
Ek bar kuch bandar jangal se bhag gaye phir wo hotel mein phuchen unme se ek pizaa kha raha tha ek burger kha raha tha aur kuch bade dhayan se ye message parh rahe the
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Truck Dusry Truck Ko
Rasi Se Bandh Kr Leja Rha Tha
Ye Dekh Kr Ek Pathan Has-Has Kr Lotpot Hogya
Or Kehny Laga:
Ek Rassi Ko Le Jany K Liye
Do Do Truck
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: Let me check your Engli
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bal
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy Apni Girlfriend Se:-
Yu Mat Kheench Tu Mujhe Apni Taraf Sanam..
.
.
Branded T-Shirt hai..
Phat Gayi to Bahut Pitegi, Maa kasam..!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Traffic Police:
Ap 180 Ki Speed
Se Q Ja Rahe Ho
GOLU :Ap logo Ne Hi to Side Wale
Board Pe Likha He
Yaad Rakhe Ghar Pe KOI Apka Intezar Kar Rha He.
by Pak101.com (few years ago!)
Dosto raat ko padhte padhte ek khayal aaya...
.
.
.
.
.
Fir kya pen uthaya aur likh di nayi Equation...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bed+Rajai=Bhad Me Gayi Padhai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ramu: Sir, mere ghar mein TV chodke baaki sabki chori hogayi hai?
Police: chor ne sirf TV kisliye chodaa hoga?
Ramu: mujhe kya pataa sir? main us samay TV mein serial dekh rahaa thaa
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Director: U Should Jump 2 D Swimingpool Frm 100 Ft Height.
Act: I Don’t Know Swiming.
Sardar Director:
Don’t Wory, Their Is No Water.
by Pak101.com (few years ago!)
Mama ne nayi swift car li,
Swift car k peche likhwaya
"Saawan Ko Aane Do"
Peche se truck ne thok diya,
Truck par likha tha
"aaya saawan jhoom ke"
by Pak101.com (few years ago!)