Mama ne nayi swift car l

Mama ne nayi swift car li,

Swift car k peche likhwaya
"Saawan Ko Aane Do"
Peche se truck ne thok diya,

Truck par likha tha
"aaya saawan jhoom ke"

by Pak101.com (few years ago!) / 891 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Kar Sakta Hai Koi Aisa Kaam

Ek Baar Santa Circus Dekhne Jata Hai.

Toh Circus Mein Ladki Ne Sher Ko Kiss Kiya.

Ring Mastar: “Aap Mein Se Koi Yeh Kaam Kar Sakta Hai?”

Santa: “Main Aata Hoon Na Par Pehle Iss Sher Ko Peeche Karo“

by Pak101.com (few years ago!)
Khwaaish Poora Karenge

Teacher: bachcho, agar man se praarthanaa kare to bhagwan aapki khwaaish poora karenge.

Student: woh sab jhoot hai sir.
Teacher: kyu?

Student: agar woh sach hota to, ab tak aap doosre school chale jaate

by Pak101.com (few years ago!)
Ik kudi class vich bohot late aayi.

Ik kudi class vich bohot late aayi.

Master: Tu late kiyon aai?

Kudi: Masterji ik munda mera picha kar riha c.

Master: Par biba, tu late kyon hoi?

Kudi: Masterji, oh munda bohot holi holi chal riha c.

by Pak101.com (few years ago!)
Banti: uncle, papa ne chini magwai hai

Banti: uncle, papa ne chini magwai hai

Dukandaar: Aur kya kya kaha hai tumhare papa ne?

Banti: Agar wo mota na de to, sharma uncle ki dukan se le aana.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa To Doctor

Santa To Doctor: Main Susu Subha 5 Baje Karta Hu Aur Potty 6 Baje Karta Hu.” Doctor: “Phir Isme

Problem Kya Hai?” Santa: “Doctor Saab, Par Meri Aankh Subha 7 Baje Khulti Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Agar koi ladka girls hostel mein

PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.
MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega Mamu

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Cousin ki Shadi

BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti
q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi
he . .

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Sali Ji

Jija: sali ji, aapke yahan ki sabse mash-hoor cheez kaunsi hai?
Sali: jija ji, jo mash-hoor thi, usey to aap le gaye!

by Pak101.com (few years ago!)
cold cofee & hot cofee

Sardar Apni Wife Ke Sath Coffee Shop Gaya, hot Coffee order Ki, Coffee Atte Hi wife Se Bola Jaldi Jaldi pee. Wife Boli Kyu? Sardar Bola Hot coffe Rs. 5 and Cold Coffee Rs. 10.00

by Abdul Hannan (few years ago!)
A woman is sitting

A woman is sitting at a bar. A man approaches her. Hi, honey, he says. Want a little company? Why? asks the woman. Do you have one to sell?

by khalid hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook