Paint Karvate Hue Kaisi Paisi Bachaye?
Santa Ne Ghar Ke Uper Wale Hisse Mein Paint Kiya Aur Neeche Wale Hisse Mein Likh Diya
.
.
.
.
“Same As Above“
by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
Similar Jokes
SARDAR:mujy ek hathor ore keel chaye computer k liye.
SALESMAN:lekin iss ka computer main kya kaam?
SARDAR:yaar mujy computer mein window lagani hy...
by sarmad abbas (few years ago!)
Ek Khargosh Roj Lohaar Ki Dukan Pe Jata Thha Aur Puchhta Thha
Khargosh: “Gaajar Hai?”
Lohar Hamesha Ye Sun Kar Usko Inkar Kar Deta.
Esa Kayi Dino Tak Chalta Raha.
Ek Din Lohaar Ko Gussa Aaya Aur Usne Khargosh Ke Daant Tod Diye.
Fir Kya Huaa…
Agle Din Khargosh Aaya Aur Bola: “Gaajar Ka Juice Hai Kya?“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi kay pass two parrots hotay hain.ek parrot ahr waqt sajday main rahta hai aur dosera parrot tasbi patrta rahta hai.iss admi kay hamsay kay pass ek female parrot hoti hai JO BOHAT HI SHARARTI HOTI HAI.har waqt kisi ko tang karti rahti hai.Female parrot wala admi apnay hamsay say kahta hai kah aap mera parrot apnay parrots kay pass rakh lain taikah woh bhi aap kay parrots ki tarah sharif ho ay .Woh kahta hai kah theak hai.lehaza male parrots wala admi female parrot ko apnay ghar lay ata hai .woh female parrot ko male parrot kay cage main rakh deta hai.jaisay hi male parrots female parrot ko dekhta hai jo tasbih parta rahta hai woh apni tasbi door phank kar sajday paray huay parrot say kahta hai uth yaar apni dua qabool hoo gai hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher to pathan: AGARBATTI ka jumla banao.
Pathan: AGAR BATTI chali jaye to andhera ho jata hai…
by Abdul Hannan (few years ago!)
Tumhari patni ka bhai lagta tumhara saala hai
Wah Wah
Tumhari patni ka bhai lagta tumhara sala hai
Daya says: Abhijeet mujhe to lagta jaroor daal mein kuch kala hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa mango juice ka glaas le kar baitha tha
Banta aaya aur fataak se juice pee gaya.
Santa – Meri to yaar kismat hi kharab hai. Beta fail ho gaya,
biwi dost ke saath bhag gayi, ghar me chori ho gayi, nalke me
paani nahi, ghar me light nahi.
Aab juice me zehar daal ke peene ko rakha tha
aur wo bhi tu pee gaya saale!
by Pak101.com (few years ago!)
Father: Beta raat ko kis waqt soye tay?
Son: Mai raat ko 2 baje tak parh raha tha
Father: Lekin 11 bajy tu bejli chali gayi thi
Son: Mai parhny mai etna magan tha ke bejli jany ka pata hi nai chala
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Jab KUTTE ki maut aati hai na..
tab kutta mar jata hai...
Aur Jap Sardar Ko biwi Ki yad ati hai ko..
Sardar airhostes se- aapki shakal mere biwi se milti julti hai..
Air hostes ne jordar tamacha mara..
Sardar- kya baat hai charactr b milta julta
by Pak101.com (few years ago!)
MOM: Beta insan ki jaan kahan sy nikalti hai?
SON: Khirki sy?
MOM: Woh kaisay?
SON:Kal jab aap ny Bel di tou Papa ny sath wali Aunty sy kaha
" JAAN TUM KHIRKI SY NIKAL JAO".
by Jawad Ali Mirza (few years ago!)
Dadi mrte hue boli:Beta me apna farm, 6 tractor,50 janwar & 22,389,630 cash tmhare naam krti hun
Pota:dadi ye sub hai kahan?
Dadi: Farmville on facebook.:
by Pak101.com (few years ago!)