Funny
Ek bar kuch banda
Ek bar kuch bandar jangal se bhag gaye phir wo hotel mein phuchen unme se ek pizaa kha raha tha ek burger kha raha tha aur kuch bade dhayan se ye message parh rahe the
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 930 views
Similar Jokes
Ek ladka fail hua to uske papa ne kaha-
.
..
.
.
dekh-dekh us ladki ko dekh wo
tumhare sath padhti hai,
.
.
.
.
.
1st aayi hai.
.
.
.
.
.
.
Boy- dekh-dekh kya dekh
.
.
Usiko dekh-dekh ke to fail hua hoon.. :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl- kya tum mujhse pyar karte ho..?
Banta- haan
Girl- lekin tume to meri parwaah hi nahi
Banta- oye
pyar karne wale kisi ki parwaah nahi karte!
by Mazhar Khan (few years ago!)
1
13
khayal
20
na aawey
tay
80
udaas ho
janday haan
100
20
nhi sakdy
Chalo
A
10
devo
Tusi
20
saanu
iina
E
yad
kardey O
Ya roz
32
band
kar k
100
janday
O.
A gall kisay 9
20
na 10 daveen k
13 mera 7 hamesha rahaway ga
Q
k
A DIL 20
Tera
tey
80
20 tere
I MIS U DIL K 7
Hum 2,9,1,7. .
by Mazhar Khan (few years ago!)
In a party a lady wanted
to go to toilet so
she inquired with a sardar
papaji susu karne ki jagah dikhao,
sardarji replied u naughty
pehle tum dikhao.
by tanveer hussain (few years ago!)
Teacher: Radio Or Akhbar Main Kia Farq Hai?
Pathan (Bohat Soch K):
Dekho Madam,
Akhbar Mein Hum Rotiyan La Sakta Hai,
Magar Radio Mein Nahi…
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Santa ye batao tense kitne tarah ke hote hai?
Santa : Teen maidam.
Teacher : Teeno ke ek-ek example batao.
Santa : Madam, meine kal aapki beti ko dekha tha. Aaj mein ussey pyar karta hu aur kal mein ussey bhaga kar le jaunga.
by Pak101.com (few years ago!)
Patan Ne Jali Note Banaya Orr Quaid-E-Azam Ki Topi Bhol Gaya
Jab Dukandar Ko Dia Tou Dukandar Ne Kaha:
Iski Tou Topi Nahi Hay.
Pathan Bola:
Ye Quaid-E-Azam Lala Ki Garmion Ki Tasveer Hay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek ladka bhagte hue ek ladki ke pas gaya aur bola .
“mai tumse dosti karna chahta hu”, ……
.
.
.
.
.
. …..
.
.
Ladki boli : “to hamari dushmani kab thi BHAAIIIYYAA” . . ..
.
Ladka shocks… Ladki rocks
by Mohammad Ali (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Na hawa hai na maya hai,
Ehsaas apka aya hai,
Hamein b msg kar k dekh lo jaan,
COMPANY ne ye mobile sirf apki Girl FRIEND k liye nahi banaya hy
by Mazhar Khan (few years ago!)