Tm hi ghar ko janat bana sakti ho
Husband :ab tm hi aik wahid ho jo is ghar ko janat bana sakti ho,
wife khush hote howe: wo kaise?
Husband:apne maiky ja kar
by Sabir shah (few years ago!) / 868 views
Similar Jokes
Sardar got a job in AIRTel
custmr: Hello my AIRTEL sim loked what 2Do?
Srd: y don take tention remove airtel sim put
BSNL,thank u 4caling
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: chalte chalte yunhi ruk jata hun mai,
Bethe behte kahin kho jata hon mai,
Kya yhi pyar hy?
Girl:Nahi, ye Kamzori hy kaminay:->
Drip lgwa le.
by Pak101.com (few years ago!)
A man walks into a doctor’s office. He has a cucumber up his nose, a carrot in his left ear and a banana in his right ear.
What’s the matter with me? he asks the doctor.
The doctor replies, You’re not eating properly.
by Zia Rasool (few years ago!)
A sardar was running with his pregnent wife,who
was about to deliver, when another sardar asked
him, O pernam singh, oye woti nu ais haal vitch le
ke kithey puj rya vain, pernam singh replied,assi
Pizza hut chaley aan, sunya aa othey free delivery
hondi aaa
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: In my dreams rats play football every night
Doctor: take this tablet you will be OK
Saradar: Can I take tomorrow, tonight is final match
by Pak101.com (few years ago!)
Aik admi hotel manager se: yeh tolya bohat ganda hai, hath saaf karne ke kabil nahin…,
manager: aap bhi ajeeb admi hain subah se 100 laog hath saaf kar chukkay hain aur kisi ne shakayet nahin ki
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik shakhs ka gadha chori ho gia
|
|
|
|
ap q gaor kar rahe hain lagta hai ap ne dhondh k dena hai
by Sabir shah (few years ago!)
Pappu & Ladki standing on the bus stop:
Pappu to ladki: nice lipistic
ladki : thanks
Pappu : nice top & jeans
ladki : thanks
.
Pappu : nice ear-ring
ladki : thanks
.
Pappu : nice neckless .
Ladki : Aawwwwwwwwww thank u so much
BHAIYA:))
.
Pappu: kamaal hai fir bhi bilkul chudel lag rahi hai...
Pappu rocked.....girl shoked...
by Pak101.com (few years ago!)
Jo mujhe bhol jae Allah usay zardari jaisi izzat, obama jaisi rangat,nawaz shareef jaisa hair style or ch. Shujat jaisi awaz de. Ameen
by Sabir shah (few years ago!)
A Husband’s version:
My wife is like “Terms & Conditions” of a website!
I never understand what she says, but I always Accept…!
by Pak101.com (few years ago!)