Ek sharabi ne bahut zyada
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh
ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko
kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat
jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh
sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, “lao chabi
tala main khol deta hoon”
Aur phir sharabee ne kaha, “Tala toh main hi
kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna”
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Teacher: Sach or Veham mai kiya farq hai?
Student: Ap jo hamain parha rahi hain wo sach hai, laykin hum sab parh rahay hain ye apka veham hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Patni Aapne Pati Se- Dekh Lena Tumhe Nark Mein
Bhi Jagah Nahi Milegi..
Pati- Achcha Hai, Mai Bhi Har Jagah Tumhare Sath
Nahi Jaana Chahta.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
TEACHER: Ek Aisa Sentense
Batao Jis Mein URDU , HINDI ,
PUNJABI Aur ENGLISH Ka Sahi
Use Hua Ho …
.
…
.
.
.
.
.
.
SANTA : ISHAQ DI GALI VICH
NO ENTRY
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ki Taang me Gehra Cut lag Gaya:
.
Nurse: Is Mai 10 Tankey Lagenge.
.
Pathan: Kitna kharcha hoga?
.
Nurse: 3000
.
Pathan: Tanka Lagwana Hai.
.
Karhai Nahi Karwani.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa 2 Police: Kal rath chor mere ghar se TV ke alava sab samaan le gaye
Police:TV kyon nahi legaya?
Santa:TV to me dekh raha tha is liye.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Doctor santa se tumhari kidney fail ho gai hai.....
Santa bohut roya or pucha....
.
... .
.
.
.
.
.
Kitne marks se ?
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu was inserting dog’s tail into pipe.
His Friend: Oye, kutte ki dum kabhi seedhi nahi hoti.
Pappu: Arey pagal, main to pipe bend kar raha hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
I asked my wife, "Where do you want to go on our anniversary?"
She said, "Somewhere I have never been!"
I told her, "How about the kitchen?"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:janab airport tak kitna karaya lo ge?:-
taxi driver:5oo rupee aur saman free
sardar:theak hai to saman le ja me rikshaa me aa raha hun.
by Sabir shah (few years ago!)
ek baat hamesha yaad rakhna..duniya main kch mile na mile 2 cheez haq se leni chaiye...
.
.
.
.
... .
1.sam0se ke sath xtra chatni.
2.golgappe khane ke baad papdi.
:p
by Pak101.com (few years ago!)