major rohail ka bacha
Major Rohail ka bacha: Teri MAA itni moti hai k sab us ko TRUCK kehte hai.
Pathan ka bacha: Teri MAA moti nahi hai is liye sab log use cycle cycle kehte hai.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 967 views
Similar Jokes
Ek Aadmi Ladies ward me admit ho gaya.
Nurse:- Tumko sharm nahi aati.
Aadmi bola:- Sharm kaisi...!
Hum to Paida hi Ladies Ward me
huye the!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Friend: Tumhare Abbu Kitne Saal K Hain?
Pathan: Jitne Saal Ke Hum Hai.
Friend: Wo Kse?
Pathan: O Yara Jis Din Hum Paida Hua, Usi Din To Wo Abbu Bana!;-)
by Pak101.com (few years ago!)
After a young couple brought their new baby home, the wife suggested that her husband should try his hand at changing diapers.
"I`m busy," he said, "I`ll do the next one."
The next time came around and she asked again.
The husband looked puzzled, "Oh! I didn`t mean the next diaper. I meant the next baby!"
by Pak101.com (few years ago!)
TV On karo….
Abhi abhi Government of Pakistan ne Ordinance jaari kiya hai
k
KhoobSoorat logon ko is mulk se nikal diya jaye ga
Aap to 100% save ho
.
.
.
Par mein kahan Jaaon??
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Sardar ko telenor me operatr ki job mil gae,
pehlay hee din usy mar k nekal dia.
Becoz 1st cal: Sir meri telenor ki sim blok ho gyi hai,
Sardar: Tay paagla Zong Le ley.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek ladki ne wajan tolne ki machine mein wajan kiya to 56K.G aaya to usne apni sandle utari to wajan aaya 54K.G, usne jacket utari to wajan aaya 52K.G phir usne duppatta utara to wajan aaya 50K.G phir uske pas sikke khatam ho gaye to pas mein baithe bhikari ne kaha sikka mein dalta rahunga tum chalu raho.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar was giving interview for a job.
Manager asked: “What is Excel?”
Sardar replied: “It is a new washing powder for washing computers
by Pak101.com (few years ago!)
It is said that Husband is the head of the family,
But Remember that wife is the Neck of the family.
& the Neck can turn the Head exactly the way she wants. :)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye Restaurant Mein Jata Hai.
Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.
Waiter: “Aapka Bill Sir”
Santa: “Yeh Lo Mera Card”
Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration Card Hai”
Santa: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai All Cards Are Accepted.”
by Pak101.com (few years ago!)
MUNNA BHAI visits Mysore palace.
CIRCUIT: bhai us kursi par mat baithna.
MUNNA: kaiku ?
CIRCUIT: wo tipu sultan ki he bhai.
MUNNA: tension kaiku leta he re maamu ?
aayega to uth jaunga re ,i shappath
by Pak101.com (few years ago!)