Sardar Friend Se
Sardar Friend Se
Aaj Raat Mein Nahi Soun Ga.
Friend: Kyon?
Sardar: Khwaab Mein Pathan Se Larai Ho Gayi Hai.
Friend: To Kya Hua??
Sardar: Aaj Woh Bandy Le Kar Aye Ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 970 views
Similar Jokes
Polio team drwaze pr aai
Pathan BV se:bandooq or kartoos kahan hen?
Polio team bhagi, peche se pathan ne awaz di:
Ruko bhai, ye mere bachon k naam hen…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Thappar Maarnay par NaraZ Wife se Husband bola:
Aadmi usi ko maarta hai jis se Pyaar krta hai.
Wife ne Husband ko 2 thappar maaray aur Boli Aap kya samajhtay hain main Aapse Pyaar nahi kerti
by hearthackervsgirls (few years ago!)
When you feel sad - to cheer up just go to the mirror and say,
"Damn I am really so cute".
You'll overcome your sadness.
But don't make this a habit.
Coz liars go to hell.
Happy April Fool!
by lescol (few years ago!)
Santa :- Dekh teri girlfriend ko saanpkaat raha hai…kuch to kar......
Banta :- Abe wo kaat nhi rha…Uska ‘Zeher’ khatam ho gya hai to woRECHARGE karwane aaya hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Log ap ko bura kahe D0NT MIND Pagal kahe gussa na hona
Jahil kahe to b cool rahna
Lekin agar khobsurat kahe to rakh k chamat marna
Q k mazaq ki b 1 had hoti ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan parti me gaya aur larki se kaha kia ap dance karo gi ?
Larki:khari ho k han kiun nai
Pathan:to baji ye ap ki kursi hum le len
by Sabir shah (few years ago!)
Urdu Jokes of Pathan Pathan Lateefay Pathan (ricksha wale se) station jane ke kitne paise lo ge ? Ricksha Wala : 50 rupay. Pathan : 20 le lo ? Rickha Wala : 20 main kon le kar jae ga? Pathan : Peeche betho hum le ke jae ga :D Aik pathan ka school main new admission hoa. Teacher : batao Allama Iqbal kon hain ? Pathan : hum ko kia pata . hum aaj hi to aya hai. Sardar Joke Urdu .
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa : Kal papa Kuwe me Gir gaye, Bahut Chot Lagi, Bahut Chilla rahe the. Banta : Ab Kaise hai?
Santa : Thik hi Honge, Kal se Kuwe se Koi Awaaz Nahi aayi Na.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Tumhe pata hai Mere papa ek ungli se 8logo Ko Utha sakte hai
Banta:wow! Wo kaise?
santa: Qki Mere papa Lift Operator hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sharabi daaru pee pee kar mar gaya,Lekin marte marte bhi keh gaya ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Daaru to BRANDED hi peeta
tha..!!
.
.
.
Saala liver hi LOCAL nikla ...
by pinkey (few years ago!)