Pathan ka interview tha,
Pathan ka interview tha,
Sawal aya: English main translate karo,
Main Nokri ke lye bohat umeed se hu,
Pathan: I am Pregnant for the Job
by Pak101.com (few years ago!) / 975 views
Similar Jokes
A Sardar enters shop & shouts, "Where's my free gift with this oil?"
Shopkeeper: "Iske saath koi gift nahin hai bhaisaab"
Sardar : "Oye ispe likha hai CHOLESTROL FREE
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 shaks se ksi ne pucha
" Aap Hmesha niche kyun bethte hain?
To us shaks ne Bohat khobsurat jawab diya:
.
.
.
Tujhe koi taklif he?
by Mazhar Khan (few years ago!)
husband: are munne ko samjhao ,zid kr raha hai ki gadhe per bethunga...
wife: to kya hua bcha hi to hai,
zara si der ke liye bhitha kun nahi lete..
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Aur Uski Girl-Friend Ghar Mein Bethe Hue The To Pappu Ne Us Se Puchha
Pappu: “Do You Know Sperms Are Made Of Glucose & Sugar”
Girl-Friend Hairani Se: “Sach? Yaar Yeh Baat To Mujhe Pata Hi Nahi Thi, Thanks.”
Pappu: “Chalo Ab Isi Baat Par Muh To Mitha Kar Lo“
by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathan train k piche bhag rahe thay
4 Pathan train k piche bhag rahe thay,
2 charh gaey
To train men logon ne kaha
WELDONE
Pathan: khaak well done?
Jana to unhen tha hum to chorne aaey thay.
by Mohammad Ali (few years ago!)
KHOBSURAT LOG Lazmi nahi k Achey hon,
LEKIN…
ACHEY LOG Hamesha Khobsoorat Hotay hain.
Jaisy k Aap?
Meri misaal lejiaye
by A. Sami (few years ago!)
If girls could read minds
.
.
.
.
. .
.
.
Every second a man would get
slapped.. :p :O :D
by khalid hussain (few years ago!)
Larkay ne kaha tm 100 din k andar mujhe sy muhabt ka iqrar kro gi.
Aur larka din rat, barish me dhop me us k ghar k samnay khara raha.
99th din larki
ko waqaee larky ki muhabat ka ahsas ho gaya us ne socha subah pyar ka iqrar krun gi laikin jb woh larkay ko milnay gaee to larka usay wahan na mila aur aik kaghaz mila jis par likha tha
.
"Tere chakar me teri behan set ho gai hai"
by Pak101.com (few years ago!)
I have two sons who are at opposite poles on the military issue. Rick thinks the military exists "only to kill people" and says so at every chance he gets.
Mike thinks the military is the greatest thing since sliced bread, and plans to make it his career. Needless to say, when they get together, sparks fly.
A recent interchange went something like this:
Rick: "'Military intelligence' is a contradiction in terms."
Mike: "No more than 'civilian worker'."
by Pak101.com (few years ago!)
Duniya mey Sirf Tum hi Aik Khoobsorat nahi ho., . ( Dost)
Suna ha K "SRI-LANKA" mey koi "Murli Dharan" B rehta hai''
by Pak101.com (few years ago!)