Boy- can i hold your hand

Boy- can i hold your hand?

Girl- no

Boy- why?

Girl- because it hurts when you leave it

Boy- baap re i am acting but she is overacting…:p=))

by Mazhar Khan (few years ago!) / 797 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

2 Pathan bike per ja rahay the

2 Pathan bike per ja rahay the

Police walay ne rok ker

kaha:

pata nai hai ke Double swari per pabandi hai

Pathan: pata hai isi liye to isko wapis chornay ja raha hon

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Diamond Ring

Santa:Tune apni B.V ko diamond ring kyo di? Vo car chahti thi.

Banta: Par me nakli car kahan se lau?

by Pak101.com (few years ago!)
Najomi

Sardar's Daugher: Abba Kal Hamary ghar se 1 banda kam ho jayega
.
Dosre din larki ghar se bhag gayi
.
Sardar: Larki ne kaam tu acha nahi ki…….. Par thi wo Najoomi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Told His Friend

A Sardar Told His Friend:
Yaar, Ik LARKI Menu Hans K Wekhdi Ay

Friend:
Confirm Kar Le!!
Hans K Wekhdi Ay…
Ya Wekh K Hansdi Ay

by Pak101.com (few years ago!)
doctor implants a New Ear to a man.

doctor implants a New Ear to a man.

Man: You idiot, you gave me a woman’s ear

doctor: It makes no difference

Man: It does,Now I hear everything

but understand nothing….

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor to Minister

Doctor to Minister : Mantriji aapki biwi maa banne wali hai.
Mantri soch me pad gaya

Doctor : Kya hua mantrijee

Mantri : Samajh nahi aa raha sala kaun FARZI-MATDAAN kar gaya..!!

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a

Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan

by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Aadmi

Malik: jaldi se koi khali rakshaa laao. Pathan Nokr kafi der bad aaya aur bola shb, koi raksha nhi mila jo nazr aya kocha 1 admi zarur beatha nzr aaya.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar with a new mobile called

Sardar with a new mobile called everyone from his Phone Book & said "My mobile No. has changed


Earlier it was Nokia 3310 now it is 6610".

by Pak101.com (few years ago!)
Nurse-mubarak ho aap ke yaha

Nurse-mubarak ho aap ke yaha beta hua he kya naam socha hai iska

baap-chhedte hue
ap itni khubsurat ho ap batao
nurse-Kutte ka bacha rakh do

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook