Boy- can i hold your hand
Boy- can i hold your hand?
Girl- no
Boy- why?
Girl- because it hurts when you leave it
Boy- baap re i am acting but she is overacting…:p=))
by Mazhar Khan (few years ago!) / 797 views
Similar Jokes
2 Pathan bike per ja rahay the
Police walay ne rok ker
kaha:
pata nai hai ke Double swari per pabandi hai
Pathan: pata hai isi liye to isko wapis chornay ja raha hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa:Tune apni B.V ko diamond ring kyo di? Vo car chahti thi.
Banta: Par me nakli car kahan se lau?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar's Daugher: Abba Kal Hamary ghar se 1 banda kam ho jayega
.
Dosre din larki ghar se bhag gayi
.
Sardar: Larki ne kaam tu acha nahi ki…….. Par thi wo Najoomi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Sardar Told His Friend:
Yaar, Ik LARKI Menu Hans K Wekhdi Ay
Friend:
Confirm Kar Le!!
Hans K Wekhdi Ay…
Ya Wekh K Hansdi Ay
by Pak101.com (few years ago!)
doctor implants a New Ear to a man.
Man: You idiot, you gave me a woman’s ear
doctor: It makes no difference
Man: It does,Now I hear everything
but understand nothing….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor to Minister : Mantriji aapki biwi maa banne wali hai.
Mantri soch me pad gaya
Doctor : Kya hua mantrijee
Mantri : Samajh nahi aa raha sala kaun FARZI-MATDAAN kar gaya..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan
by Abdul Hannan (few years ago!)
Malik: jaldi se koi khali rakshaa laao. Pathan Nokr kafi der bad aaya aur bola shb, koi raksha nhi mila jo nazr aya kocha 1 admi zarur beatha nzr aaya.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar with a new mobile called everyone from his Phone Book & said "My mobile No. has changed
Earlier it was Nokia 3310 now it is 6610".
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse-mubarak ho aap ke yaha beta hua he kya naam socha hai iska
baap-chhedte hue
ap itni khubsurat ho ap batao
nurse-Kutte ka bacha rakh do
by Pak101.com (few years ago!)