Patni Chahiye
A sardar gave an Ad in matrimonial column
"PATNI CHAHIYE"
He got 1000 replies all saying-- 'Meri Le JA. ...
by Pak101.com (few years ago!) / 1048 views
Similar Jokes
Chiman: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunai deti hai,
aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Chiman: Phone karte waqt.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Masjid me elan howa k aik bacha humare pas hai .jin k bacha hai wo aa k le jae.
Pathan dora dora aya aur kaha jin ka bacha kaisa hai zara mujhe bi dekhao.
by Sabir shah (few years ago!)
Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Santa: Saman b sath me hai.
Riskhewala:- Saman Free hai.
Santa:- Okay saman le chal maine padal aata hu.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Apne Kutty K Sath Film SHOLAY Dekhne Gaya
HERO Ne Kaha BASANTI In Kutton Ke Samne Mat Nachna
Pathan Khara Ho Kar Bola:
Kutty Ka Ticket Lia Hai
Tera Baap Bhi Nache Ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Your phone has been installed witha a new puzzle game. To play, Trow your phone against the wall.....
Then assemble the pieces.....
by Mazhar Khan (few years ago!)
Koyla Film aur Koyla Ghotala Mein kya similarity
hai ??
Socho
.
.
.
.
.
.
Socho socho
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Haar gaye na
Ans :- DONO HI MOVIES KA HERO GOONGA HAI
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sehwag ko MAYUR pehnao,
Sachin ko PEPSI pilao,
Dhoni ko BRYLCREEM lagwao,
Ganguly ko Chavnpras khilao,
Dravid mein CASTROL bharwao,
yuvraj ko MALAI MARKE LASSI pilao
Lekin in Models ko cricket mat khilao…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
MUNNA BHAI visits Mysore palace.
CIRCUIT: bhai us kursi par mat baithna.
MUNNA: kaiku ?
CIRCUIT: wo tipu sultan ki he bhai.
MUNNA: tension kaiku leta he re maamu ?
aayega to uth jaunga re ,i shappath !!!
by Abdul Basit (few years ago!)
Sheikh ki wife beemar thi,
Light nai thi candle jal rai thi
Shkh: Doctor ko lenay ja ra h0on,
agr tumhe lagay k tum nai bachogi to yad se candle bujha dena..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa after interview: Everything went fine till the time he asked me for my testimonials. I guess I showed him the wrong thing!
by Pak101.com (few years ago!)