Girls are like internet virus!
Girls are like an internet virus:
They enter your life,
Scan your pockets,
Transfer your money,
Edit your mind,
Download their problems and
Delete your smile
So please download the software SayNoToGirls.EXE to save your life otherwise the hardisk of your heart may crash
by Pak101.com (few years ago!) / 868 views
Similar Jokes
Santa: Jheb mein ek patther laker ghum raha tha..
banta: Tumne apni jheb mein patther kyun rakha hua hai?
Santa: kyunki jiski jheb bhari hoti hai usi ki chalti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?
circuit:simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri
by Abdul Sami (few years ago!)
Patient: Doctor, I have a pain in my eye whenever I drink tea.
Doctor: Take the spoon out of the mug before you drink.
by Abdul Latif (few years ago!)
preeto poti test karvane gayi dr. ne kaha-ye poti
nahi halwa hai.
preeto-ek phone kar lu.
dr.-kyo?
preeto-santa ji ko batana hai ki unke tiffin mein
poti chali gayi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek moti aurat ne Doctor se puchha…
Aurat: Maine suna hai ki khelne se motapa kam hota hai, par mujhe to koi farq hi nahin pada!!
Doctor: Achcha!! Kaunsa khel kelti hain aap?
Aurat: Chidiya udd, Tota uddd!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Tumhari Car Ka Tyre Kaise Puncture Huwa?
Banta: Ik Daaru Ki Bottle Iske Neeche Aagayi Thi.
Santa:Tumhain Bottle Nazar Nahi Aayi?
Banta: Bottle Us Bande Ki
Jaib Mein Thi Jo Meri Car Ke Neeche Aaya Tha… ;->
by Pak101.com (few years ago!)
santa apne jeb mai ek patthar le kar ghum raha
tha..., usne ek se pucha tha ki kyon le kar ghum
rahe ho. to bola jiska jeb bhari hota hai usi ka
name chalta hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ye keh kr Pathan Ne truck Larkioon pe charha Dia FARAZ,
Bachna ae Hasinoo Lo main aa Gaya.... . . , ., , , , , ,
JEO PATHAN
by Mohammad Ali (few years ago!)
Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..
Khan: To phir..?
Waiter: 20 Rs to hon..
Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)