Boy - Janeman"tute Dil Se"pyar Krogi,

Boy - Janeman"tute Dil Se"pyar
Krogi,
Ya"dil Tutne"tak Pyar Krogi
?
?
?
?
?
?
. .
.
.
.
.Girl- Kaminey, Ye Bata
"Tuti Chappal"se Pitega Ya
"Chappal Tutne Tak"pitega

by Pak101.com (few years ago!) / 893 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

kuch nahi ha maf karo,

FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?
Ghar se larki boli: kuch nahi ha maf karo,

FAQIR: Apna numbr hi day do, Baba Dua b kary ga or msg b.!:-D;-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sochta Hoon Doosri Hi Pata Loon

Meine Uss Ladki Ke Liye Cigarette Peena Chod Diya,

Bar Mein Jaana Bhi Chod Diya,

Jua Khelna Bhi Chod Diya,

Dost: To Phir Uss Ladki Se Shaadi Kyun Nahi Kar Leta?

Ab Yaar Itna Sudhar Gaya Hoon Sochta Hoon Doosri Hee Pata Loon..

by Pak101.com (few years ago!)
1st Man: shaadi ke baad

1st Man: shaadi ke baad main lakhpati ban gaya.

2nd Man: use kyu itnaa udhaas bol rahe ho?

1st Man: usse pehle mein crorepati tha

by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi Teacher: Kaka tenu pata

Punjabi Teacher: Kaka tenu pata hai teri umar ch Mahatma Gandhi ne B.A. kar lai c.

Student: Sir, menu eh v pata hai tuhadi umar ch Bhagat Singh fansi chad chuke c.

by Pak101.com (few years ago!)
Humey garibon k sath pyar se

Teacher: Humey garibon k sath pyar se paish aana chahiye.
Student: Acha ab samjh me aaya.
Teachr: Kya?
Studnt: Yahi k papa aksar Padosan ko galay q lagate hain.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Student

1 bacha ghar se maar kha kar gusse mai School ja raha tha
Rastay mai kesi ne pocha: Beta parhtay ho?
.
Bacha: Nahi, Uniform pehn kar mujra karne jata hon

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Promotion

Pathan Ka Promotion Inspector
Se DSP Ho Gaya, Ghar A Kar Wife Ko Aise Andaz
Se Bataya, K Wife Behosh
?
?
.
.
?
Bola:
Aaj Se Tu DSP K 7 Soegi.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan to major

Phatan: Aaj mene Rs.5000 ka Easyload krvaya, aur sab dosto/family ko SMS kr dye.

Major Rohail: Kyu?

Phatan: O G sunna hy ab SMS per 20 pyse Tax lagne wala hy.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Aik Larki ke pass unknown call Ayi,.

Shocking
Story
Aik Larki ke pass unknown call Ayi,.
Larka:
Do u have boyFriend?
Larki:
Yes I have,
But Who are
u?
Larka: Tera bhai Ho ruk Ghr ake Batata hun.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan


1 Pathaan fish le k aya

1 Pathaan fish le k aya. Bili use kha gai. Us ko gusa aya, us ne doodh wala patila utha kr us k agay rakh diya or bola
“Isko bhee p ja. tum ko phulberi niklay”

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook