Aik Larki ke pass unknown call Ayi,.
Shocking
Story
Aik Larki ke pass unknown call Ayi,.
Larka:
Do u have boyFriend?
Larki:
Yes I have,
But Who are
u?
Larka: Tera bhai Ho ruk Ghr ake Batata hun.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 898 views
Similar Jokes
Doctor To injured patient:
Jab car 1 lady chala rahi thi to tumhe road se door chalna chahiye tha!
Patient: Kon sa road? Bhai Main to park mei leta hua tha!:
by Engineer Rizwan (few years ago!)
Aik Haseen-o-Jameel Adaakara Ke Ghar Aag Lag Gaee
Aag Par Qabu Panay Main 10 Minut Lagay
Aur Aag Bujhany Walon Per Qabu Panay Main 40 Minute Lagay
by Pak101.com (few years ago!)
Dost Pathan Say: APRIL FOOL Manaya? Pathan: Haan
Dost: Kis K Sath?
Pathan: Biwi K Sath, Hum Ne 3 Bar Talaq Dia Jab Wo Pareshan Hui To Hum Bola “APRIL FOOL”;)
by Pak101.com (few years ago!)
What is similarity between SUN & WIFE..? . .
Very Simple..
Aap dono ki taraf ghoor kar nahi dekh sakte.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardarji:There are lot of girls who dont want to get married!
Friend:How do you know?
Sardarji:I asked them to marry !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Reporter: Khan SAB platform par khare sb pathan kese mar gye?
Pathan: Aik elan hua k train platform par aa rahi hai sab ne jan buchanay k liye patri par chalaang laga di
Reporter: Phir aap kese bach gye?
Pathan: Main khudkukshi k lie patri par leta tha ye elan suna to mein platform par ja kar lait gya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ak aadmi dusre aadmi se bola:
1 aadmi : kash mujhe pyar ho jaye,kash mujhe kise se pyar ho jaye
2nd aadmi:are kya, to pagal ho gya aisa kya bol rha hai
1 aadmi : yaar log kehte hai na ki jab kise ko pyar ho jaye to uske rato ki neend aur din ka chain ud jata hai ,esliye keh rha hu ki mujhe kise se pyar ho jaye,sali mujhe to neend bahut ati hai....
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Dad why did you put your thumb impression on my Result Card instead of Sign?
.
Father: I don't want to surprise your teacher to think that anyone with your marks can have father who can read and right
by inayat khan (few years ago!)
Sardar: Doctor Sahib poray jism mai kahin bhi ungli lagawon tu boht dard hota hai
Doctor did X-ray of his all body and found that he has FRACTURE in his FINGER
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Customer-Ye bakra kitne ka hai
kasai:-Rs.500. Customer:- Itna sasta.
kasai:-China ka hai koi gurantee nahi hai, ho sakta
hai kal bhokne lage
by Tanveer Hussain (few years ago!)