Santa Ki Akalmand Baat
Santa Aur Ek Admi Ki Kisi Bat Par Behas Ho Rahi Thhi
Aadmi: “Abe Hum To Udti Chidya Ke Bhi Par Gin Lete Hain”
Santa Uspar Huste Hue: “Issmein Kya Mushkil Hai? Do Hi To Hote Hai“
by Pak101.com (few years ago!) / 1036 views
Similar Jokes
Wife : Jab mein gana gaati hu to aap bahar kyu chale jate ho?
Husband : Taki Mohalle wale ye na samjhe ki mein tumhara gala daba raha hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Samajne ki kosish kro muje tang N kro Akela chor
do Rat tmhari waja se so nhi ska Mat khelo mri
zindgi se
GOLU hath jor k machar se kh rha tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Silly Man 1- mujhe kal paanch logon ne peeta..
Silly Man 2-to tune kuch nahi
kiya..??
Silly Man 1-maine kaha saalo ek ek karke aao..
Silly Man 2-fir kya hua...??
Silly Man 1-fir kya..sabne mujhe baari baari karke wapas peeta..!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Maa: Aaj school se itni jaldi aagaye?
Son: Machar maara to teacher ne chutti de di.
Maa: Aisa kyon?
Son: Machar teacher k gaal per betha tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chor Sardar ka mobile le kar bagh gyia.
Dost: wo tumara mobile le kar bagh gyia or tm hanas rahe ho,
Sardar: bagne do charger tu mere pass hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
India is nation and Dadar is station,
wha wha
India is nation and& dadar is station,
Do not fall in love, First complete your Education
by Pak101.com (few years ago!)
Dainosar aur shareef larkiyo me kia similarity hai
?
?
?
?
?
?
Kia souch rahe hu donun ab nai rahe
by Sabir shah (few years ago!)
Boy: Papa mjhe Nokrani se pyar hy Mei us se shadi kronga.
Major Rohail: Nokarani ko rani banane ka na socho.
Boy: Kyu?
Major Rohail: Yehi galti mei ne b ke thi beta.
by Pak101.com (few years ago!)
Pakistan Post office ney, "Asif Zardari" ki tasweer waley tickets jaari ker diyea hain.
AWAAM puch rahi hai key
"Thook kis taraf lagana hai!"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pappu 2 Dokandar: Is mirror ki kya guarantee hai?
Dokandar: Aap iss ko 100 floor se nechay girao, mirror 99 floor tak nahi toote ga.
Pappu: Wah bahut badhiya, pack kar do!
by Pak101.com (few years ago!)